تست شخصیت شناسی : آیا آدم بد ذاتی هستید؟

یک تست شخصیت شناسی بسیار جالب را در ادامه می خوانید.

تست شخصیت شناسی : آیا آدم بد ذاتی هستید؟

روانشناسان می‌گویند هر تصویر در ذهن انسان‌ها توصیفاتی را القا می‌کند که نشان دهنده نوع تفکر و نوع رفتار فرد در روزمره است.

به واسطه تصاویر می‌توان فهمید یک فرد چقدر مهربان یا بد جنس است. اگر مایلید خود را بهتر بشناسید این تست را انجام دهید.
برای شروع آرام بنشینید و ذهنتان را از همه چیز خالی کنید. اگر عصبی یا ناراحتید زمان مناسبی برای انجام این تست نیست.
اگر در حالت آرامش هستید ۵ ثانیه به این تصویر نگاه کنید و بعد اولین چیزی را که به نظرتان می‌آید یاداشت کنید:

تست شخصیت شناسی : آیا آدم بد ذاتی هستید؟

.

.

.

.

.

.

.
۱- این چهره یک مرد است
۲- قایق در افق شناور بود
۳- آب بیشتر بخش صورت را پر کرده بود
بر حسب این تفاسیر می‌توان فهمید شما چقدر مهربان یا بدجنس هستید.

.

.

.

پاسخ:

*اگر صورت یک مرد را دیدید یعنی شما فرد بدذاتی نیستید. کمی بدجنس هستید. در کل فرد شاد و سرزنده‌ای هستید که اجازه نمی‌دهید خلق و خوی بد ناشی از هر اتفاقی روزتان را خراب کند. در عین حال نمی‌توانید اختلافات بین عزیزانتان را تحمل کنید و به محض دیدن غم اطرافیان سعی می‌کنید آن را برطرف نمایید.

*اگر یک قایق شناور در افق را دیدید یعنی فردی صادق هستید. اما واقعیت این است که شنیدن و دیدن تمام حقایق همیشه خوب نیست و انسان‌های زیادی در اطرافمان هستند که ترجیح می‌دهند سرشان را همانند شترمرغ زیر خاک کنند تا حقیقت را ننبینند. شما بر عکس این افراد، شخصیت رکی هستید و حق را همانطور که باید بیان می‌کنید و این موضوع برای بسیاری از افراد آزار دهنده است. اطرافیان شما را به عنوان یک فرد با زبان تلخ و بدجنس و بی رحم می‌شناسند. اگر هنگام صحبت کردن کمی هوشمندانه‌تر حرفتان را بیان کنید بهتر است.

*اگر فکر می‌کنید آب در حال پر کردن صورت فرد است یعنی شما توانایی «نه» گفتن به کسانی که از شما درخواستی دارند، هر چقدر هم سخت باشد، را ندارید. همیشه در حال کمک کردن به اطرافیانتان هستید. به قدری مهربانید که به راحتی اشتباهات دوستانتان را نادیده می‌گیرید و می‌بخشیدشان. اما همین مهربانی منبع استرس برای شماست. یاد بگیرید گاهی اوقات «نه» بگویید و از مهربانی‌تان در راه درست استفاده کنید.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه