ترفندهای ساده برای داشتن باغچه در بالکن

تاريخ : 12 اسفند

ترفندهای ساده برای داشتن باغچه در بالکن را در این بخش از سایت گهر برای شما عزیزان منتشر می کنیم.

ترفندهای ساده برای داشتن باغچه در بالکن, پورتال خبری فرهنگی گهر

امروزه بیشتر افراد ساکن آپارتمان هستند و فضای کافی را جلو یا پشت خانه ندارند ولی از آنجایی که علاقه به داشتن گل و گیاه محدودیت جا نمی شناسد برای این دسته از خانه ها بهترین گزینه باغچه بالکن است. اگر شما باغچه شگفت انگیزی را برای سرگرمی در بهار خواب منزلتان درست کنید کمتر احساس تنگی فضا می کنید. شما با این کار سرگرمی خود را بالا برده اید و انگار با یک طبیعت کوچک زندگی کرده اید. یک طبیعت کوچک از منزل شما، یک محیط آرام و زیبا می سازد.

راه کارهای جالبی برای ساخت بهار خواب زیبا و کاشت سبزیجات و گل وجود دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

فضای خوبی ایجاد کنید : اگر منزل شما در مکان مناسبی ساخته شده باشد، به راحتی می توانید باغچه ایجاد کنید، حتی با درختان بزرگ. اگر شما باغچه بزرگی می خواهید کل سطح آن را با خاک بپوشانید. همچنین شما میتوانید از گلدان هم استفاده کنید.

ضد آب کردن : اگر شما باغچه بهار خواب ایجاد کردید، مستلزم آن است که سطح باغچه را علاوه بر خاک طوری تعبیه کنید که ضد آب باشد.

بررسی نوع خاک : داشتن خاک مناسب یکی از مهمترین شرایط است. ترکیب خاک، کود و کمپوست را انجام بدهید، همچنین مواد مغذی لازم را به خاک اضافه کنید.

از گلدان استفاده کنید : اگر میخواهید باغچه ایجاد کنید، می توانید از ساده ترین وسایل استفاده کنید. گلدانی بخرید و در آن گوجه و بامیه بکارید چون به فضای زیادی نیاز ندارند.

آب باغچه : در این مورد یک نکته مهمی هست، شما باید آب را بر حسب فصل تغییر دهید. در تابستان روزی ۲ بار به گیاه آب دهید و خاک را مرطوب نگه دارید و در زمستان ابتدا شما باید خاک را با دست بفشارید و سطح رطوبت خاک را چک کنید و سپس آبیاری کنید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي