ترفندهای آرایش صورت بدون اشتباه

تاريخ : 10 اردیبهشت

آرایش کردن و میکاپ مانند هر مار دیگر فوت و فن خاص خود را دارد. در این مقاله ترفندهای آرایش صورت بدون اشتباه را برای علاقه مندان در نظر گرفته ایم. با سایت گهر همراه باشید.

برای شروع به تصویر زیر نگاه کنید ، این تصویر به شما نشان می دهد که ما قصد داریم روی چه جاهایی کار کنیم.

.

ترفندهای آرایش صورت بدون اشتباه, پورتال خبری فرهنگی گهر

.

مرحله اول : پاک کردن آرایش هرگونه قدیمی

.

پیش از شروع آرایش لازم است که صورت تان کاملا تمیز باشد، بنابراین آرایش های بجا مانده از شب گذشته و هر زمان دیگری رو از روی صورتتان پاک کنید.

نکته : این رو همیشه در ذهن خودتان داشته باشید که همیشه در پایان روز تمام آرایشتان را پاک کنید تا به پوستتان استراحت بدید و از نفوذ ادوات آرایشی به پوستتان جلوگیری کنید.

مرحله دوم : شستشو صورت با صابون ملایم

.

پس از پاک کردن آرایش با یک وسیله مناسب نظیر دستمال مرطوب یا شیر پاک کن ، حالا باید صورت را با آب و صابون بشویید تا هر گونه کرم و عرق از صورت پاک شود ، تاثیر این مورد را بعد از چند ساعت از گذشت آرایش میبینید که میتواند باعث کِدر شدن آرایش شود ، بعد از شستشو از کمی کرم مرطوب کننده برای از بین بردن باکتری ها و سلول های پوست مرده استفاده کنید.

بعد از انجام این مراحل احتمالا صورت پوست پوست خواهد شد ، میتوانید کمی هم از لوسیون استفاده کنید که این مشکل رو حل کنید.

مرحله سوم : استفاده از کرم رنگ پوست

.

برای پنهان کردن لکه های پوستی ، جای جوش های قدیمی و سیاهی زیر چشم از یک کرم مناسب با رنگ پوست خودتان استفاده کنید.

مرحله چهارم : پوشاندن زیرسازی

.

چندین روش برای زیرسازی آرایش وجود دارد اما باید بدانید کرم پودر ، کرم و… همه یک کار را انجام میدهند و آن هم این است که علاوه بر پوشاندن عیوب صورت ، رنگ پوست را هم چند درجه روشن یا تیره می کنند. حالا ما در این مرحله به شما توصیه می کنیم از پودر استفاده کنید تا علاوه بر گرفتن درخشندگی غیر طبیعی ، ظاهری سرزنده به پوستمان بدهیم.

استفاده از پودر همچنین باعث دوام بیشتر آرایش شما شده و میتواند صورت را طی یک میهمانی طولانی هم به خوبی نگاه دارد.

مرحله پنجم : استفاده از روشن کننده

.

حالا کار زیرسازی به پایان رسیده ، صورت کاملا غیر طبیعی هست و همه جا یکرنگ به نظر میرسد ، برای خلاصی از این حالت به های لایت و سایه نیاز داریم.

از یک کرم یا پودر روشنتر برای های لایت کردن نقاط برجسته و عمیق صورت استفاده میکنیم : گوشه های چشم ، زیر ابرو ، استخوانهای گونه

مرحله ششم : ایجاد تضاد

.

در مقابل های لایت ، حالا نیاز به مقداری پودر تیره تر داریم ، برای نقاطی که قصد داریم مقداری کوچکتر به نظر برسند استفاده از این شگرد بهترین گزینه است.

به طور معمول زیر گونه ها و اطراف بینی نقاطی هستند که برای این منظور مناسبند ، استفاده از این ترفند صورت را کشیده تر و لاغرتر نشان میدهد.

مرحله هفتم : مقداری سرخی گونه

.

در این مرحله باید مقداری به گونه رنگ و لعاب بدهیم. این آخرین مرحله از آماده سازی پوست است ، در انتخاب رنگ دقت زیادی کنید. این مهمترین بخش است و فاصله بین یک فرد مبتدی و حرفه ای را خیلی سریع به دیگران نشان خواهد داد.

گونه تمام افراد مقداری رنگ تیره تری دارد نسبت به سایر صورت فرد ، بدیهی است که این رنگ در افراد مختلف متفاوت خواهد بود.

شما باید خودتان یک رنگ مناسب و شیک انتخاب کنید ، اما انتخاب شما هر چه که باشد باید با یک قلم بزرگ و پر مو روی گونه ها زده شود.

مرحله هشتم : پر کردن ابرو

.

این یک مرحله انتخابی است و بستگی دارد به حجم ابرو. اما برای کسانی که ابروهای کم حجم یا نازکی دارند توصیه میشود.

یک رنگ متناسب و نزدیک با رنگ ابرو انتخاب کنید ، اما چگونه حرفه ای باشیم؟ ابتدا یک خط در مرکز ابرو بکشید سپس اطراف خط را با تقلید از الگوی مو های طبیعی با ضربه زدن خیلی ریز پر کنید.

دقت کنید دو ابرو را یکسان نقاشی کنید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي