تذکره المهران ‌المدیری/از قهوه تلخ تا ویلای من

عرش نیوز:  آن هنرمند شاخص دهه هفتاد، آن که در نظر مردم مقبول افتاد، آن مرد سریال ساز سرعتی، خالق مجموعه های 90 قسمتی، آن جنتلمن همیشه نقش اول، بازیگر نقش های شیرفرهاد و بولوتوث و اردل! آن آچار فرانسه هنر در چند فقره! بزن بهادر شب های برره! آن رانده شده از قاب تلویزیون، آن همسر مهتاب و لعبت و لیلون، آن فاتح شبکه نمایش خانگی، آن نمونه میلیاردر شدن به همین سادگی، آن رفیق سیامک انصاری و بامشاد، آن به وجود آورنده لحظه های شاد، آن پیرمرد مستبد باغ مظفر، آن “جان مادرت کپی نکن اصلشو بخر”.

تذکره المهران ‌المدیری/از قهوه تلخ تا ویلای من
نقل است “مهران مدیری” آن زمان که قهوه تلخش به بازار آمد، التماس هایش جلوی دوربین به کار آمد و چاپ و تکثیرش در هزار آمد، اما همین که کمی به جیبشان فشار آمد، بهانه های بیشمار آمد و قسم و آیه و شعار آمد که اصلا آخر این سریال به چه کار آید؟

فلذا نیمه کاره رها شد و ارزش مردم بی بها شد و کسی نفهمید این چنین چرا شد! اما پول های چند میلیون مخاطبش فنا شد و قهوه تلخش هوا شد!

عذر بخواست که اشکال از بنده بود، البته مقصرش تهیه کننده بود چراکه لج باز و یک دنده بود!

باری! مرد تبلیغات گل درشت و نوبرانه، سازنده سریال های بدون یارانه، طی اقدامی خود سرانه، باز هم به بازار نمایش خانگی شد روانه.  “ویلای من”ی ساخت و  اسب طربش تاخت و در کسوت تهیه کننده هر چه به جیبش بود باخت.

مدیری دلش برای سیما تنگ است اما سیما چون دلش سنگ است و هزار رنگ است، این روزها با مهران بر سر جنگ است و در تبلیغات انیمیشنی که خیلی هم قشنگ است، خود را مغرور نموده و کلیپ تبلیغاتی اش را آنجور نموده که مهران را کلا سانسور نموده و کلا کدورت های بیهوده تا بوده همین بوده!

و امروز خبر آمد که جدایی به سر آمد، سیمای عزیز پایین ز خر آمد و به وصال مدیری در آمد.

اصل  خبر: بعد از حدود 4 سال دوری مهران مدیری از صدا و سیما قرار است سریال ناقص “قهوه تلخ برای بازپخش از شبکه آی فیلم به این سازمان فروخته شود.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه