تبلت ارزان قیمت سامسونگ با مشخصاتی باورنکردنی، معرفی شد!

یکی از بهترین شایعه‌هایی که تابه‌حال منتشر شده است، خبر عرضه نسخه‌‌ای ارزان قیمت از تبلت گلکسی تب 3 می‌باشد. این محصول، با نام گلکسی تب 3 لایت به‌تازگی معرفی شده است و قصد دارد در قیمتی ارزان، مشخصات سخت افزاری نسبتا متوسطی را عرضه نماید.

تبلت ارزان قیمت سامسونگ با مشخصاتی باورنکردنی، معرفی شد!

در واقع، تبلت گلکسی تب 3 لایت یک صفحه نمایش 7 اینچی WSVGA ( با تراکم  600*1020 پیکسلی)، پردازنده دو هسته‌ای 1.7 گیگاهرتزی، 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی را در خود جای داده است. کمپانی سامسونگ برروی این تبلت ارزان قیمت، یک باتری 3600 میلی آمپری را قرار داده که به‌نظر نمی‌رسد برای گلکسی تب 3 لایت ناکافی باشد.

همچنین در این تبلت، یک دوربین 2 مگاپیکسلی برای عکس برداری و یک دوربین نامشخص برای مکالمه تصویری گنجانده شده است. گلکسی تب 3 لایت از امکانات ارتباطی نظیر بلوتوث نسخه 4، جی‎پی‌اس، USB نسخه 2.0 و وای‌-فای بهره می‌برد. نسخه‌ای دیگر از این تبلت ارزان قیمت با پشتیبانی از نسل سوم برای خریداران، به‌زودی ارائه خواهد شد.

گلکسی تب 3 لایت، به اندروید نسخه 4.2 مجهز شده است و کمپانی سامسونگ اعلام کرده که نسخه وای-‌فای این تبلت، 9.7 میلی‌متر ضخامت دارد. هنوز قیمت تبلت گلکسی تب 3 لایت، مشخص نشده است اما برخی معتقدند که سامسونگ در نظر دارد تا تبلت ارزان قیمت خود را با قیمت 130 دلار، به بازار عرضه نماید.

 

 منبع: ای تی رسان
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه