بی احساس ترین و با احساس ترین مردم دنیا

دسته بندي : اجتماعی,⭐ اخبار
تاريخ : 8 آذر

تماشا: سنگاپوری ها به ثروتمندی مشهورند اما گویا پول برای این جماعت خوشبختی به همراه نداشته و بنا بر یافته های پژوهشی جدید، مردم سنگاپور عنوان «بی احساس ترین» جامعه در جهان را به خود اختصاص داده اند.

بی احساس ترین و با احساس ترین مردم دنیا, پورتال خبری فرهنگی گهر
به گزارش شبکه خبری «سی ان ان»، محققان موسسه گالوپ در بررسی میزان احساسات مردم ۱۵۰ کشور مختلف جهان از حدود ۱۰۰۰ نفر پرسیدند که آیا در تعامل های روزانه خود پنج احساس مثبت و پنج احساس منفی را تجربه می کنند یا خیر. نتایج این پژوهش بر مبنای مصاحبه هایی به دست آمده که در طول مدت زمانی حدود سه سال انجام و ثبت شده است.

بنا بر اعلام سازمان پژوهشی و تحلیلی گالوپ از بین مردمان مختلف در سراسر جهان ۳۶۹ درصد از سنگاپوری ها کمترین میزان غلیان احساسی را گزارش کردند.

در رده های بعدی جدول جوامع بی احساس پس از سنگاپور تقریبا نیمی از ۱۵ جمهوری های اتحاد شوروی سابق قرار گرفته اند. کشورهای فوق به ترتیب از این قرارند: گرجستان و لیتوانی با با ۳۷ درصد، روسیه، اوکراین، بلاروس، قزاقستان و قرقیزستان با ۳۸ درصد.

در همین حال فیلیپین با متوسط ۶۰ درصد پاسخ مثبت پرسش شوندگان، عنوان احساساتی ترین کشور را به خود اختصاص داده است. به ظاهر بعد از فیلیپین بحرینی ها و مردمان کشورهای آمریکای لاتین جزو احساساتی ترین های جهان هستند و در بین آنها نیز السالوادوری ها گوی سبقت را از دیگران ربوده اند.

 

 

گردآوری: گروه خبر گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي