بیوگرافی مژده خنجری و همسرش

بیوگرافی مژده خنجری و همسرش

بیوگرافی مژده خنجری  مجری زن در برنامه های به روز و ویتامین ث زاده ی ۲۳ مرداد ۱۳۷۲ در تهران می باشد. او تحصیلات راهنمایی و دبیرستان را در فرانسه پشت سر گذاشت و هم اکنون در مقطع کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی دانشگاه شهید بهشتی مشغول به تحصیل می باشد.او همسر محمد منفردی است و هم اکنون به کار اجرا مشغول می باشد .در ادامه به زندگی نامه این مجری زن تلویزیون می پردازیم.

نحوه راه یابی به تلویزیون

مژده خنجری درباره نحوه ورودش به سازمان صداو سیما اینگونه پاسخ می دهد: در سال ۹۱ به واسطه دانستن زبان فرانسه برای برون مرزی سازمان تست مترجمی جهت گزارشگری به زبان فرانسه را داده و در حیه تهیه گزارش برای سازمان بوده که توسط تهیه کننده برنامه به روز به این برنامه دعوت شده و پس از تست دادن به اجرا در این برنامه مشغول گردیده است. در واقه شروع فعالیتش در حوزه اجرا در برنامه به روز و قسمت معرفی نرم افزار بوده است.

بیوگرافی مژده خنجری و همسرش, پورتال خبری فرهنگی گهر

مژده خنجری و همسرش

برنامه های اجرا شده

مژده خنجری به غیر از برنامه به روز در برنامه هایی چون ویتامین ث ، حذف و اضافه، برخط به عنوان مجری فعالیت داشته است.

دوران زندگی در فرانسه

مژده خنجری از سال های تحصیلش در فرانسه می گوید که در هنگام هم درس فرانسوی و هم ایرانی می خوانده و به واسطه رفت و آمد به ایران زیاد با دوستان ایرانیش در ارتباط و رفت و آمد بوده است. در ادامه مسیر که در ایران روانشناسی می خوانده خیلی با نوجونان و کودکان در ارتباط بوده و این ارتباط باعث شده که در برنامه ای مثل برنامه بروز که مخاطبانش اکثرا نوجوانان هستند موفق عمل نماید.

علاقه به کار مجری گری از همان دوران بچگی

مژده خنجری در مورد علاقمندیش به کار اجرا می گوید :از سن ۱۲،۱۳ سالگی برنامه های جام جم را دنبال می کرده و علاقه داشته که مجری شود و همچنین علاقه و تمایل به رشته روانشناسی هم داشته است و اینک یکی از بزرگترین اهدافش ادغام روانشناسی و اجرا است و می خواهد روانشناسی را وارد حوزه اجرا نماید.

مجری گری و داشتن اطلاعات عمومی

این مجری زن می گوید که خیل سعی می کنم که مدام به روز باشم . و اینکه در درنیایی که مدام همه چزیز در حال تغییر و دگرگونی می باشد بد نیست که در رابطه با بعضی مسائل به روز بود . این به روز بود هم در حوزه اجرا می توان کمک کننده باشد و هم در زمینه تحصیلم می تواند فایده داشته باشد.

مخاطبان برنامه به روز

مژده خنجری در مورد مخاطبان برنامه اش می گوید: از طریق کانال برنامه به روز با مخاطبان برنامه در ارتباط هستیم و خداروش کر که این برنامه توانسته در میان مخاطبان جایگاه ویژه ای داشته باشد و پیام های مخاطبان در این باره مثبت بوده است.

زندگی کاری و زندگی شخصی

وی در پاسخ به این سوال که آیا زندگی کاری بر روی زندگی شخصی تاثیرگذار بوده این گونه پاسخ می دهد که : از همان اول که وارد سازمان شده ازدواج کرده ام و همه تصمیمات را در زندگی با همسرم می گیرم. و در مورد اینکه این برنامه خوب است یا لازم است که اینقدر وقت بگذارم همه را با مشورت انجام می دهم . از آنجایی که من دانشجو نیز هستم تا کنون زندگی کاری و شخصی و درس و تحصیلم مشکلی ایجاد نکرده و تاکنون تصمیم نگرفته ام که از آن پشیمان شوم.

 

منبع: ساتین، پایگاه اطلاع رسانی سیما

 

 

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي