بیوگرافی “لورنزو برناردی” جانشین ولاسکو / عکس

“لورنزو برناردی” همان مربی است که مسئولان فدراسیون وی را به عنوان جانشین ولاسکو معرفی کرده‌اند. توافقات نهایی با این مربی انجام شده است و مسئولان منتظر امضای قرارداد توسط وی هستند.
بیوگرافی “لورنزو برناردی” جانشین ولاسکو / عکس
 
“لورنزو برناردی” به همراه کارچ کرای عنوان بهترین بازیکنان قرن را به خود اختصاص دادند. وی در سال 1968 در ترنتو ایتالیا به دنیال آمد و والیبال را از سال 1980 و با پست پاسور شروع کرد، اما بعدها تغییر پست داد و به دریافت‌کننده قدرتی تبدیل شد.
این بازیکن 306 بازی ملی در کارنامه خود ثبت کرده که اولین بازی ملی‌اش را در سال 1987 یعنی زمانی که فقط 19 سالش بود انجام داد.
یک مدال نقره در بازی‌های المپیک 1996 آتلانتا، 2 مدال طلای قهرمانی جهان در سال‌های 1990 و 1994 سه مدال طلای لیگ جهانی و یک مدال طلای جام جهانی در سال 1995 حاصل حضور درخشان از مدت زمان حضورش در تیم ملی ایتالیا است.
بیوگرافی “لورنزو برناردی” جانشین ولاسکو / عکس
همچنین برناردو توانسته با تیم‌های باشگاهی خودش 9 بار قهرمان لیگ ایتالیا شود.
از افتخارات دیگر وی این است که در سال‌های 1992 و 1996 در لیگ جهانی و در سال 1994 در قهرمانی جهان به عنوان بهترین بازیکنان مسابقات انتخاب شده است.
بیوگرافی “لورنزو برناردی” جانشین ولاسکو / عکس
لورنزو برناردی با این همه افتخارات به یکی از اسطوره‌های والیبال جهان لقب گرفته و از سوی فدراسیون جهانی والیبال به عنوان بازیکن قرن انتخاب شده است.
منبع:فارس
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه