بیوگرافی شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون / عکس

بیوگرافی شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون / عکس

نام : شقایق
نام خانوادگی : دهقان
تاریخ تولد : 1357/12/4
محل تولد : لان گسین آلمان
تاهل : متاهل
فرزندان : نویان قاسم خانی
——————————-
شقایق دهقان چهارم اسفند ۱۳۵۷ در لان گسین آلمان متولد شد و سه ماه بعد هم زمان با اتمام تحصیلات پدرش به همراهخانواده به ایران بازگشت. مدت ۶ سال به دلیل کار پدرش در یکی از شهرهای شمال ایران ساکن شدند و سپس به تهران آمدند.وی کارهای هنری را در سن ۱۷ سالگی آغاز کرد؛ زمانی که برای گذراندن اوقات فراغت در یکی از کلاس های عروسک گردانی فرهنگسرای امیر کبیر ثبت نام کرده بود (تابستان ۱۳۷۴). دو سال بعد، هم زمان با امتحانات نهایی سال چهارم دبیرستان از طرف معلمی که در آن کلاس با او آشنا شده بود به یک گروه تئاتر عروسکی که برای جشنواره عروسکی آماده می شدند معرفی شد و آغاز به کار کرد. سپس از طریق یکی از همکارهایش به گلچهره سجادیه معرفی شد و با همکاری با گروه او اجرای یک نمایش جدی را تجربه کرد. در همین زمان کار نوشتن برای برنامه کودک را هم انجام می داد.
در پاییز سال ۱۳۸۱ پیشنهاد بازی در مجموعه طنز پاورچین را پذیرفت و در پی آشنایی با مهراب قاسم خانی نویسنده و طراح صحنه این مجموعه زندگی مشترک خود را با او با آغاز کرد. حاصل این ازدواج یک پسر به نام نویان است. همچنین او جاری بهاره رهنمانیز می باشد.

بیوگرافی شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون / عکس بیوگرافی شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون / عکس بیوگرافی شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون / عکس

منبع: نمناک

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند