بینی عملی تینا آخوندتبار خبرساز شد / عکس

در حالی که جمعه شب نوزدهم مهر ماه گلاره عباسی با حضور در “کافه سوال” با عمل‌های زیبایی مخالفت کرده بود و پیش از این بهاره رهنما دیگر بازیگر زن سینمای ایران نیز موافق جراحی زیبایی توسط دختران و زنان جوان نبود، تینا آخوندتبار با حضور در این برنامه تلویزیونی از این نوع جراحی‌ها دفاع کرد به نظر شما دلیل خاصی داشت.

آخوندتبار در بخشی از این برنامه گفت: فکر می‌کنم میل به زیبا شدن موضوعی است که در همه انسان‌ها وجود دارد به همین دلیل هیچ اشکالی ندارد که انسان برای زیباتر شدن از عمل‌های زیبایی استفاده کنند، به شخصه با زیباتر شدن مشکلی ندارم و به همین دلیل هم بینی‌ام را عمل کرده‌ام.وی ادامه داد: البته من با مدل‌های فانتزی و عجیب و غریب مخالفم اما عمل‌هایی که به زیباتر شدن کمک می‌کند، به نظرم ایرادی ندارد.

بینی عملی تینا آخوندتبار خبرساز شد / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

بازیگر “رسوایی” در بخش دیگر از برنامه اظهار کرد: چهره زیبا قابل پذیرش‌تر است. در جمع‌های مختلف هم اگر توجه کنید چهره زیبا مقبول‌تر است. با این تفاسیر چه اشکالی دارد که انسان برای رسیدن به زیبایی بیشتر، جراحی کند؟آخوندتبار در بخش دیگری از “کافه سوال” در مورد عمل بوتاکس هم گفت: بوتاکس گاهی جنبه درمانی هم دارد اما حتی اگر از آن برای زیبایی بیشتر هم استفاده شود، به نظرم مشکلی ندارد. به شرطی که این کار با نظارت یک پزشک خوب انجام شود.

وی در پایان اظهار کرد: انسان نمی‌تواند جلوی پیر شدنش را بگیرد، اما می‌تواند روند پیر شدن خودش را کُند کند. همه ما دوست داریم دیرتر پیر شویم و فکر می‌کنم با بوتاکس می‌توانیم سرعت پیر شدنمان را کاهش دهیم.“کافه سوال” برنامه گفتگومحور شبکه دو سیماست که در فصل اول خود به بررسی جراحی‌های زیبایی می‌پردازد. این برنامه به تهیه کنندگی سهیل سلیمانی و با اجرای مژده لواسانی روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه هر هفته ساعت ۲۱ به صورت زنده از شبکه ۲ سیما پخش می‌شود.

منبع:ایران ناز

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي