بیمه آتش‌ سوزی ؛ الزام یا اختیار؟!

بیمه آتش‌ سوزی ؛ الزام یا اختیار؟!
خرید آنلاین بیمه آتش سوزی از بیمیتو

بیمه آتش‌ سوزی بیمه‌ای اختیاری برای منازل، ادارات و سایر ساختمان‌های صنعتی و غیر صنعتی است. اختیاری بودن یعنی هر کس مطابق با صلاح‌دید و علاقه خود می‌تواند این بیمه را داشته باشد یا آن را خریداری نکند. اما ای کاش این بیمه اجباری بود و همه ملزم به خرید آن می‌شدند! دلیل این موضوع این است که این بیمه در برابر خسارات جبران‌ناپذیری از بیمه‌گزار پشتیبانی می‌کند. آتش‌سوزی، زلزله، صاعقه، انفجار و سایر پوشش های بیمه آتش سوزی می‌تواند خساراتی به بار بیاورد که تا آخر عمر جبران نشود و در صورت داشتن این بیمه جبران خسارت شود.

بیمه آتش‌سوزی در برابر خسارات مالی ناشی از اتفاقات ذکر شده جبران خسارت می‌کند. برای مثال اگر فردی دارای پوشش زلزله در بیمه آتش سوزی منازل مسکونی خود باشد در صورت بروز این حادثه می‌تواند مطابق بیمه‌نامه و سقف تعهدات آن خسارت دریافت کند و پس از این حادثه دچار مشکل در روند زندگی خود نشود.

حال با توجه به اینکه این بیمه ارزشمند است چگونه می‌توان به روشی مناسب آن را خریداری کرد؟

خرید آنلاین انواع بیمه آتش‌سوزی از بیمیتو

امکان خرید آنلاین بیمه آتش سوزی از بیمیتو فراهم شده است. با بیمیتو می‌توان شرایط بیمه آتش سوزی ایران ، البرز، پاسارگاد و… را با یکدیگر مقایسه کرد و با توجه به اولویت‌های خود بیمه مناسب را انتخاب کرده و به‌صورت آنلاین خریداری کرد. حال که با بیمیتو آشنا شدیم بد نیست ببینیم خرید بیمه از بیمیتو چه مزایایی نسبت به خرید سنتی بیمه ایجاد می‌کند.

مزایای خرید بیمه از بیمیتو

بیمه آتش‌ سوزی ؛ الزام یا اختیار؟!
خرید اینترنتی بیمه آتش سوزی از بیمیتو

اگر بخواهیم نرخ بیمه آتش‌سوزی شرکت‌های مختلف را به روش سنتی استعلام بگیریم باید با تمام آن‌ها تماس بگیریم و این کار وقت زیادی از ما می‌گیرد و ممکن از حوصله ما خارج باشد؛ اما با استفاده از بیمیتو فقط کافی است که اطلاعات موردنیاز را در وب‌سایت یا اپلیکیشن وارد کنید تا فهرستی از قیمت و سایر مشخصات بیمه‌های آتش‌سوزی مختلف را مشاهده نمایید. بیمیتو امکان خرید آگاهانه بیمه را در کمترین زمان ممکن و از هرکجا که اینترنت در دسترس باشد فراهم کرده است. همین‌الان می‌توان وارد سامانه بیمیتو شوید و اطلاعات منزل خود را وارد کنید تا ببینید که انتخاب بیمه آتش‌سوزی مناسب در کمتر از 1 دقیقه ممکن شده است!

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه