بیرانوند : می خواهم پرسپولیسی شوم + مصاحبه

دسته بندي : ⚽ ورزش,اخبار ورزشی
تاريخ : 17 دی

علیرضا بیرانوند دروازه بان خرم آبادی تیم نفت تهران هر چند که قبلا گفته بود استقلالی است در آستانه پیوستن به تیم پرسپولیس تهران قرار دارد

بیرانوند : می خواهم پرسپولیسی شوم + مصاحبه, پورتال خبری فرهنگی گهر

حرف و حدیث‌های زیادی درباره انتقال او مطرح می‌شود که در همین راستا خودش توضیحاتی می دهد که در ادامه می‌خوانید:

*‌ ماجرای پیوستنت به پرسپولیس تا کجا پیش رفته است؟

– قبل از این‌که تعطیلات لیگ آغاز شود، فکر نمی‌کردم چنین اتفاقی برایم رخ دهد و حتی به مسافرت رفته بودم اما از باشگاه پرسپولیس برای حضور در این تیم با من تماس گرفتند. من هم همه ‌چیز را به موافقت باشگاه نفت منوط کردم و وقتی متوجه شدم که نفت با انتقال من موافقت کرده، به باشگاه پرسپولیس رفتم. البته به خاطر این‌که قرارداد من به صورت قرضی تنظیم شده بود، آن را امضا نکردم چون می‌خواهم به صورت قطعی به پرسپولیس بپیوندم.

* اما از اظهارنظر منصوریان و دیگر اعضای باشگاه نفت اینطور به نظر می‌رسد که با انتقال تو مخالف هستند!

– اینطور نیست. مسئولان باشگاه نفت با مدیران باشگاه پرسپولیس توافق کرده بودند اما همان‌طور که گفتم فقط مشکل بر سر نوع قرارداد بود. البته من در رسانه‌ها خواندم که منصوریان مخالف این کار است اما فکر می‌کردم باشگاه با سرمربی هماهنگ کرده است. من هر چه دارم از باشگاه نفت و علیرضا منصوریان است و مطمئن باشید تا زمانی که آنها موافق نباشند، من پرسپولیسی نمی‌شوم.

* تا چندی پیش همه تو را دروازه‌بان آینده استقلال می‌دانستند؛ چون بارها خودت اعلام کرده بودی که طرفدار این تیم هستی

– شاید من از علاقه‌ام به استقلال گفته بودم اما باید درک کنید که فوتبال حرفه‌ای برای بازیکنان طرفداری سرش نمی‌شود. اگر من از هر ٢ تیم پیشنهاد داشتم،‌ شاید تصمیم دیگری می‌گرفتم اما وقتی پرسپولیس که باشگاه بزرگی است، مرا خواسته،‌ قطعا دوست دارم به این تیم بروم. به‌ هر حال قبلا هم این اتفاق برای خیلی از بازیکنان بزرگ رخ داده که حتی در یکی از این ٢ تیم بازی کردند و بعد از چند ‌سال به تیم مقابل رفته‌اند. این اتفاق خیلی فی‌البداهه رخ داد و من هم تصمیمم را گرفتم که پرسپولیسی شوم.

*‌ شنیدم به پرسپولیس برای حضورت در این تیم پیشنهاد میلیاردی دادی. درست است؟

– این شایعه‌ها را کسانی می‌سازند که دوست ندارند من به پرسپولیس بروم. از زمانی که بحث حضورم در پرسپولیس مطرح شد، در اینستاگرام آن‌قدر کامنت از هواداران پرسپولیس داشتم که واقعا مرا شرمنده کردند. تا به حال این‌قدر کامنت را یک جا ندیده بودم و فکر نمی‌کردم این‌قدر میان هواداران پرسپولیس محبوب باشم. به خاطر همین هواداران همین جا اعلام می‌کنم در صورتی که قراردادم قطعی و چند ساله بسته شود، حتی حاضرم برای این فصل پولی دریافت نکنم و فقط پرسپولیس باید رضایت باشگاه نفت را بگیرد.

* به‌عنوان سوال آخر، تو احتمالا جایگزین سوشا مکانی می‌شوی؛ چه احساسی داری؟

– من نمی‌خواهم هنوز قراردادم را نبسته، وارد حاشیه شوم. نمی‌دانم سوشا می‌ماند یا خیر اما از اتفاقی که برایش افتاده، ناراحتم و امیدوارم هر چه زودتر مشکلش حل شود.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي