بهترین گوشی های موتورولا

موتورولا زمانی جز پرچمداران بیشترین فروش در بازار گوشی موبایل بود اما با پیشرفت تکنولوژی و وجود سستم عامل اندروید این شرکت کمی از غافله عقب ماند و نتوانست محبوبت قبل خود را همچون شرکت نوکیا به دست آورد.

در ادامه بهترین گوشی های موتورولا را برای علاقمندان به این برند معرفی می کنیم.

موتورولا موتو زد 2 فورس (Moto Z2 Force)

موتورولا Moto Z2 فورس گوشی موبایل قدرتمند آتی و پرچم دار جدید این شرکت است .

محصولات سری موتو زد موتورولا ، که برای نخستین بار در سال گذشته معرفی شدند ، تنها گوشی های موبایل ماژولاری هستند که کاربران سراسر جهان روی خوشی نسبت به آن‌ها نشان داده‌اند . شرکت‌های مختلفی از جمله ال جی تلاش کردند گوشی موبایل ماژولار خود را به دنیا معرفی کنند ، اما کاربران استقبال خوبی از آن‌ها نداشتند .

موتورولا Moto Z2 Force مجهز شده به قدرتمندترین چیپست موبایل سال 2017 یعنی اسنپدراگون 835 در کنار پردازشگر گرافیکی Adreno 540 ، استفاده از 4 یا 6 گیگابایت حافظه رم بسته به نسخه خریداری شده و وجود حداقل 64 گیگابایت ظرفیت داخلی ، جزو مهمترین مشخصه‌های فنی این محصول محسوب می‌شوند . ظرفیت داخلی 64 گیگابایت مربوط به نسخه دارای 4 گیگابایت رم و ظرفیت داخلی 128 گیگابایت مربوط به نسخه دارای رم 6 گیگابایتی است .

بهترین گوشی های موتورولا

موتورولا موتو زد (Motorola Moto Z)

گوشی هوشمند Motorola Moto Z دارای نمایشگر کواد اچ دی 5.5 اینچی با رزولوشن تصویری 1440 در 2560 پیکسل است . در زیر این صفحه نمایش و در دل این گوشی تراشه چهار هسته‌ای اسنپدراگون 820 کوالکام قدرت‌نمایی می‌کند . قاب نازک این گوشی باعث شده موتورولا موتو زد دستگاهی بسیار باریک و خوش دست شود .

این گوشی با سنسور‌ها و پنلی که در جلو قرار گرفته ، بسیار شکیل‌تر از مدل‌های قبلی به نظر می‌رسد . در پنل پشتی وضعیت حتی بهتر از این است . سنسور دوربین 13 مگاپیکسلی و موتو مدز‌ها در اینجا قرار گرفته‌اند .

بهترین گوشی های موتورولا

موتورولا جی 5 اس پلاس (G5S Plus)

موتورولا G5S Plus صفحه نمایشی 5.5 اینچی دارد که تنها 0.3 اینچی از موتو جی 5 اس بزرگتر است . چیپست این مدل نیز در مقایسه با نسل پیشین تفاوتی نکرده و همچنان از تراشه اسنپدراگون 625 متشکل از یک پردازنده هشت هسته‌ای دارای سرعت 2.0 گیگاهرتز در آن استفاده شده است . باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی آن نیز در مقایسه با موتو جی 5 پلاس معرفی شده در نمایشگاه MWC ارتقا پیدا نکرده است .

اما دوربین موتو جی 5 اس پلاس مهمترین ویژگی آن محسوب می‌شود . دو سنسور 13 مگاپیکسلی به صورت افقی بر روی برآمدگی دایره‌ای شکل پنل پشتی دستگاه کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند . گشودگی دریچه دیافراگم هر دو سنسور f/2.0 است . بهبود پردازش تصویر و وجود قابلیت‌های ویژه همچون حالت عکاسی پرتره از مزایای این دوربین دوگانه است . با موتو جی 5 اس پلاس می‌توانید در رزولوشن 4K به فیلم‌برداری بپردازید .

سنسور دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی دستگاه دارای گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 است . همانند مدل کوچکتر ، در کنار دوربین سلفی این مدل نیز یک فلاش LED به چشم می‌خورد .

بهترین گوشی های موتورولا

موتورولا موتو ام (Moto M)

موتورولا Moto M نام یک گوشی میان رده دیگر از سوی شرکت لنوو خواهد بود که با ارائه ویژگی‌هایی جذاب نظیر رم 4 گیگابایتی ، دوربین های 16 و 8 مگاپیکسلی ، پشتیبانی از سیستم صوتی Dolby Atmos ، پوشش دفع کننده آب از جنس نانو و همچنین یک باتری با ظرفیت 3.050 میلی‌آمپر ساعت است .

گوشی هوشمند موتورولا Moto M از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح 1080p بهره‌مند است . یک دوربین 16 مگاپیکسلی مجهز به سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز ، دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی برای عاشقان عکاسی سلفی ، پشتیبانی از دو سیم کارت و اتصال شبکه LTE از دیگر مزایای این گوشی میان رده خواهند بود .

قلب تپنده جدیدترین عضو خانواده گوشی های موتو ، هلیو پی 10 ساخت شرکت مدیاتک بوده که با 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است . این هندست توسط سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو از کاربران میزبانی خواهد کرد و یک باتری با ظرفیت 3.050 میلی‌آمپر ساعت نیز نور صفحه را برای ساعت‌ها روشن نگه خواهد داشت . همچنین در قسمت پشتی موبایل Motorola Moto M یک اسکنر اثر انگشت به سبک دیگر محصولات این کمپانی به چمش می‌خورد .

از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند باید به پشتیبانی از سیستم صوتی Dolby Atoms همراه با اسپیکر استریو جذاب و یک پوشش دفع کننده آب جنس نانو اشاره کرد که همگی برای یک گوشی میان رده ویژگی‌هایی ارزشمند به شمار می‌روند .

بهترین گوشی های موتورولا

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه