بهترین گوشی های سال 2015 انتخاب شدند

تاريخ : 12 آذر

به تازگی در مراسمی بهترین گوشی های سال ۲۰۱۵ معرفی و انتخاب شدند. در این مطلب ویژگی های این گوش ها را برای شما عزیزان برمی شماریم.

بهترین گوشی های سال 2015 انتخاب شدند, پورتال خبری فرهنگی گهر

بهترین گوشی های سال ۲۰۱۵ انتخاب شدند

جهان فناوری در حالی ۲۰۱۵ را به پایان می‌برد که کاربران برای خرید یک گوشی هوشمند به‌شدت نه «دو دل»، بلکه «چند دل» شده‌اند!

اکسپرس در مقاله‌ای به معرفی برترین گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۱۵ پرداخته است که باهم آن‌ها را مرور می‌کنیم. (در این فهرست البته اثری از پرچمداران مایکروسافت و سونی، لومیا ۹۵۰ ایکس ال و سونی اکسپریا زد۵ پریمیوم، دیده نمی‌شود)

 

بهترین دوربین : ال جی جی ۴

تصاویر گرفته‌شده با دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با اپارچر ۱.۸، در سال ۲۰۱۵ توانست بسیاری از رقبا را پشت سر بگذارد.

 

بهترین گوشی ازنظر ارزش پولی که بابت آن پرداخت می‌کنید: وان پلاس ۲

گوشی ساخت استارتاپ چینی، با طراحی و سخت‌افزار عالی و قیمت ۳۲۹ دلاری توانست بسیاری از گوشی‌های پرچم‌دار ۲۰۱۵ را پشت سر بگذارد.(۵.۵ اینچ فول اچ‌دی، پردازنده اسنپ دراگون ۸۱۰،۶۴ گیگ حافظه داخلی و ۴ گیگ رم،دوربین ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی)

 

بهترین طراحی متفاوت: گلکسی اس ۶ اج

نوع طراحی منحصربفرد سامسونگ در ساخت گلکسی اس ۶ اج باعث فروش‌های خوب این کمپانی کره‌ای شد.

 

بهترین و راحت‌ترین گوشی برای کاربران اندرویدی: گوگل نکسوس ۶ پی

گوشی‌هایی که با برند گوگل راهی بازار می‌شوند، معمولاً اندروید خالص را به یدک می‌کشند و این بدان معناست که کاربرپسندتر بوده و بدون لگ و باگ می‌توانید بهترین استفاده را از آن ببرید. نکسوس ۶ پی را هوآوی برای گوگل ساخت و شما می‌توانید بهترین تجربه اندرویدی را با این گوشی داشته باشید.

 

بهترین گوشی سال ۲۰۱۵ : آیفون ۶ اس پلاس

و اما بدون شک و از دید تمام کارشناسان بهترین گوشی سال ۲۰۱۵ آیفون ۶ اس پلاس است که با بدنه آلومینیومی سری ۷۰۰۰، تاچ سه‌بعدی، دوربین باکیفیت‌تر و ویدئوی ۴K خود را شماره یک دنیای گوشی‌های هوشمند ۲۰۱۵ کرد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي