بمب گذاری مقابل خانه پدر شهيد حججی / عكس

دسته بندي : حوادث,⭐ اخبار
تاريخ : 27 شهریور

شب گذشته با مشكوك شدن يكي از اهالي محل به يك شيئي زير خودرو مزدا مقابل خانه پدر شهيد حججی پليش را در جريان گذاشت و با بررسي مشخص شد كه شيئ مذكور يك بمب كوچك زمانداز بوده

بمب گذاری مقابل خانه پدر شهيد حججی / عكس, پورتال خبری فرهنگی گهر

حوالی ساعت ۸ یکشنبه شب، کارگر مغازه لبنیاتی در حوالی منزل پدر شهید حججی در نجف آباد اصفهان بسته مشکوکی را زیر خودروی مزدا مشاهده کرد و در این خصوص با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت.

به دنبال این موضوع نیروهای امنیتی و پلیس در بلوار شهیدان حجتی حضور پیدا کرده و ضمن مسدود کردن مسیرهای منتهی به این محله، تدابیر ویژه ای در این خصوص اتخاذ کرد ند.

نیروهای انتظامی، خودروهای آتش نشانی، آمبولانس، نیروهای بسیج و سپاه از جمله حاضرین در این محدوه بودند.

بنا بر این گزارش بسته مشکوک در حد و اندازه  یک ضبط صوت بود که از زیر خوردو به وسیله ربات کنترل از راه دور خارج شد و در پیاده رو قرار گرفت.

دقایقی بعد تایمر سیستم متوقف شد و تیم خنثی سازی بمب سپاه به فرآیند خنثی سازی آن پرداخت.

این بسته دارای سیم های متعدد و ساعت بود و به صورت آهنربایی زیر خودرو نصب شده بود. اطراف بسته مشکوک را با استفاده از کیسه های شن پوشش دادند.

بمب گذاری مقابل خانه پدر شهيد حججی / عكس, پورتال خبری فرهنگی گهر

ساعتی بعد بسته مشکوک توسط یگان خنثی سازی به وسیله یک دستگاه تویوتا از محل خارج شد و چند آمبولانس نیز خوردوی حامل بسته مشکوک را تا محل مقصد همراهی کردند.

بمب گذاری مقابل خانه پدر شهيد حججی / عكس, پورتال خبری فرهنگی گهر
آرامش کامل در منطقه برقرار است .

بمب کشف شده در بیابان منفجر شد

گزارش خبرنگار مهر حاکی است، عملیات تیم خنثی سازی سپاه موفقیت آمیز بوده و بمب کار گذاشته شده در زیر ماشین مزدا ۳۲۳ در بیابان های حومه جنوبی شهر منفجر شده است.

گزارش ها حاکی از آن است که صدای انفجاری که در محلات جنوبی نجف آباد شنیده شد به علت منفجر کردن بمب کشف شده در بیابانهای اطراف شهر بوده است

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي