بزرگترین گردهمایی دو قلوهای دنیا در تهران

دسته بندي : گوناگون,⭐ اخبار
تاريخ : 13 اسفند

گردهمایی بزرگ دو قلوها و چند قلوهای کشور با شعار “دوقلوهای ایران، میراث بانان خلیج فارس” در سالن ۱۲ هزار نفری ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

بزرگترین گردهمایی دو قلوهای دنیا در تهران, پورتال خبری فرهنگی گهر
حمید رضا قجری مدیر عامل انجمن حمایت از دوقلوها و چند قلوها با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه کشور تایوان رکورد بزرگترین گردهمایی دوقلوها را در سال ۱۹۹۹ میلادی با ۳۹۶۱ ست دوقلو در کتاب گینس به نام خود ثبت کرده، این انجمن در نظر دارد رکورد گردهمایی ۱۰ هزاری نفری دوقلوها و چند قلوها را در کتب گینس به نام جمهوری اسلامی ایران به ثبت برساند.

وی با اشاره به فعالیتهای متعدد این انجمن از سال ۸۲ تاکنون برای دوقلوها و چند قلوها در کشور خاطر نشان کرد: برگزاری تورهای مسافرتی، جشنواره ها و نمایشگاههای مختلف و… از جمله برنامه هایی است که تاکنون از سوی این سازمان مردم نهاد برای دوقلوها و چند قلوهای کشور اجراشده است ولی برگزاری این گردهمایی بزرگ اقدامی منحصر بفرد به شمار می رود که طی آن در نظر داریم ۱۰ هزار دوقلو و چند قلوی ایرانی را همزمان در یک زمان و مکان مشخص گردهم جمع کنیم.

وی آشنایی هرچه بیشتر دوقلوها و چندقلوها با یکدیگر و تبادل اطلاعات و تجربیات، مانور حضور چند هزار نفری دوقلوها و چندقلوهادر یک محل، روز و ساعت مشخص، انعکاس مطالبات و نیازهای قشر دوقلویی و چندقلویی به مسولان شهری وکشوری و انعکاس مطالبات و نیازهای قشر دوقلویی و چندقلویی به مسئولین شهری و کشوری را از جمله اهداف برگزاری این گردهمایی برشمرد.

قجری اجرای برنامه های مختلف شامل انتخاب “ترین ها” با عنوان شبیه ترین، چاق ترین، بهترین عکس، شیرین ترین خاطره و … را از برنامه های این گردهمایی برشمرد و گفت: برپایی نمایشگاه اقوام ایرانی به منظور معرفی فرهنگ، آداب و رسوم، هنرهای سنتی و صنایع دستی و جاذبه های تاریخی و طبیعی به دوقلوها و چند قلوها و برپایی نمایشگاه عکس از توانمندیها و تولیدات دوقلوها از برنامه های جنبی این گردهمایی خواهد بود.

مدیر عامل انجمن حمایت از دوقلوها و چند قلوها  خاطرنشان کرد: دو قلوها و چند قلوهای ایرانی  علاقمند به شرکت در بزرگترین گردهمایی دوقلوهای جهان  می توانند به نشانی www.irantwins.com مراجعه و با شماره ۸۸۳۰۴۸۶۱ تماس بگیرند.

قجری افزود: امکان حضور همه دوقلوها وچندقلوها در همه گروههای سنی از دختر و پسر و پیر و جوان از نکات مثبت و بارز این گردهمایی است.

منبع: مهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي