برنامه رژیم غذایی جنیفر لوپز

این مطلب از سایت گهر به برنامه رژیم غذایی جنیفر لوپز اختصاص دارد. از شما همراهان همیشگی گهر دعوت می کنیم ما را همراهی کنید.

.

برنامه رژیم غذایی جنیفر لوپز

.

اکثر ستارگان سینما و تلویزیون و بسیاری از خواننده ها ی زن دارای اندام و هیکل زیبا و لاغر و به دور از اضافه وزن می باشند و نتیجه ی این اندام های زیبا رعایت رژیم های غذایی و ورزش کردن و تحرک داشتن است .

در این مقاله ما رژیم غذایی یک ستاره ی معروف خوش اندام ، جنیفر لوپز را در اختیار شما قرار می دهیم تا به واسطه ی رعایت کردن این رژیم غذایی شما نیز جزو خوش اندام ها و به دور از اضافه وزن باشید.لاغر شدن و تناسب اندام داشتن باعث شادتر زندگی کردن شما می شود.

برنامه ی غذایی روزانه ی جنیفر لوپز :

صبحانه :

زغال اخته ، تمشک ، ماست یونانی و یخ هر کدام به اندازه ی یک چهارم فنجان و دارچین ، عسل و آبلیمو هر کدام به اندازه ی یک چهارم قاشق چای خوری و سه چهارم فنجان توت فرنگی را در مخلوط کن ریخته و برای صبحانه میل شود.

ناهار :

یک دسته کلم پیچ خرد شده ، ۲ قاشق غذاخوری دانه ی کدو تنبل ،۲ قاشق روغن زیتون خالص ، دو سوم قاشق آب لیمو و یک سوم از یک موسیر بزرگ را خرد کرده و با مقداری نمک طعام دریایی مخلوط کنید و برای وعده ی ناهار میل کنید.

عصرانه :

یک سیب متوسط.

شام :

۱ سیخ سینه ی مرغ کباب شده بدون پوست و استخوان ، نصف فنجان کرفس بخار پز شده .

نصف فنجان کرفس و نصف فنجان سیب زمینی آب پز شیرین و نمک دریایی.

دسر :

چیپس شکلاتی نصف فنجان.

متخصصان تغذیه بر این باورند که رعایت رژیم غذایی سالم و گیاهی یا پیروی از رژیم غذایی افراد خوش اندام و سالم علاوه بر کمک به خوش اندام شدنتان باعث سلامتی و نشاط شما نیز می شوند.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه