برای استفاده از اینترنت بی‎سیم رایگان کلیک کنید

باشگاه خبرنگاران: شاید یکی از مهمترین دغدغه های کاربران اینترنت، محدود بودن آن باشد، اما سیتنا به شما روشی را آموزش می دهد که با استفاده از آن می‎توانید تجربه‎ی یک اینترنت پرسرعت رایگان بر روی گوشی همراه خود داشته باشید.

وایمو (WiMO) اولین شبکه‌ی اینترنت پرسرعت بی‌سیم محلی مبتنی بر فناوری Wi-Fi، با پوشش گسترده  در شهر تهـــران است  و در ۵۰۰ نقطه مانند اماکن عمومی، مراکز خرید، پایانه­ ها، بانک­ ها، فرهنگسرا­ها ، کتاب خانه­ ها ، رستوران­ ها، سرای محله ها، دفاتر خدمات الکترونیک و ایستگاه قطار راه‌اندازی شده است و این امکان را برای کاربران فراهم می­ آورد تا از طریق تلفن همراه،لپ­ تاپ، تبلت و یا هر دستگاه مجهز به فناوری Wi-Fi و بدون نیاز به مودم و نرم افزارهای مورد نیاز خیلی آسان به اینترنت پر سرعت دسترسی داشته باشند.

برای استفاده از اینترنت بی‎سیم رایگان کلیک کنید, پورتال خبری فرهنگی گهر

– روش راه اندازی وایمو در موبایل، لپ تاب و تبلت:

شما می توانید با ارسال یک پیامک به شماره ۳۰۰۰۹۴۲۶ رمز عبور خود را برای استفاده از شبکه بی سیم وایمو دریافت کنید و خیلی راحت از ۱ ساعت اینترنت رایگان بدون محدودیت دانلود و با سرعتی بسیار عالی استفاده کنید. حتی پس از طی این ۱ ساعت می توانید با سرعت ۳۲ کیلوبایت همچنان از اینترنت استفاده کنید و در صورت نیاز به سرعت بیشتر به ازای هر بیت ۱۰ تومان و یا به ازای هر ساعت ۱۲۰۰ تومان پرداخت کنید.

اگر هم لپ تاپ و یا هر دستگاه دیگری همراه شماست که از وای فای پشتیبانی می کند و تمایل به استفاده از این نوع جدید اینترنت پر سرعت را داشتید، کافی است برای ثبت نام و دریافت کد کاربری به سایت وایمو مراجعه کنید و از خدمات آن بهره ببرید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي