با خرید یک گوشی صاحب دو گوشی شوید

اپراتور AT&T به تازگی اعلام کرده که مشتریانش می توانند با خرید یک گوشی صاحب دو گوشی شوند. در این مطلب به جزییات این خبر می پردازیم.

با خرید یک گوشی صاحب دو گوشی شوید, پورتال خبری فرهنگی گهر

 اپراتور موبایلی AT&T از هم‌اکنون جشن پایان سال میلادی را برگزاری کرده است و بر این اساس قصد دارد دوگوشی هوشمند را تنها با پرداخت قیمت یک گوشی, به مشتریان خود بدهد.

اگر این خبر درست باشد، برای کاربران بسیار قابل ملاحظه خواهد بود. زیرا کاربران با این کار می‌توانند به‌ازای هرگوشی هوشمندی که خریداری می‌کنند یک موبایل  دیگر هم رایگان هدیه بگیرند.

این طرح برای بهترین موبایل های هوشمند موجود در بازار در نظر گرفته شده است. بنابراین مدل‌هایی مانند Galaxy S6 و Galaxy S6 active سامسونگ و همچنین آیفون ۶s اپل این تخفیف را شامل می‌شود.

زمانی که کاربران یک موبایل هوشمند را خریداری می‌کنند، می‌توانند موبایل دومی که قرار است هدیه بگیرند را تا همان قیمت به صورت آزادانه انتخاب کنند. البته در این زمینه نمی‌شود که به عنوان مثال یک آیفون خرید و هدیه آن را از گوشیهای ساسمونگ انتخاب کرد. زیرا گوشی اصلی و هدیه مربوط به آن باید ساخت یک برند باشند.

این طرح اندکی پیچیده است. ولی به هر حال، هر دو گوشی هوشمند به مدت ۲۴ ماه قفل می‌شوند تا فقط از خدمات شرکت مخابراتی AT&T استفاده کنند. بر اساس گوشی هوشمندی که کاربران انتخاب می‌کنند، هزینه ماهانه‌ای که باید در قبال آن بپردازند تا ۷۰ دلار هم افزایش میابد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي