با بهترین رستوران های دبی آشنا شوید

همه ساله ایران گردشگران زیادی را برای تفریح یا تجارت راهی شهر پر آوازه دبی می کند و بطور قطع تور دبی بخصوص تورهای ارزان و لحظه آخری دبی از پرطرفدارترین تورهای مسافرتی بین ایرانیان به شمار می رود. شهری که بخاطر بناها، امکانات و تفریحات لوکس و متفاوت اش به نقطه ای منحصربفرد در جهان تبدیل شده است.

با بهترین رستوران های دبی آشنا شوید

امروز می خواهیم به دبی سفر کنیم تا با رستوران های عالی این شهر بیشتر آشنا شویم. انواع رستوران ها با هر بودجه و سلیقه ای در دبی وجود دارد علی الخصوص رستوران های ایرانی که شاید بیش از رستوران های سایر ملل برای ما جذاب باشد. خیلی از رستوران ها داخل بهترین هتل های دبی واقع شده اند ولی رستوران های مستقل با کیفیتی نیز در سطح شهر وجود دارند. با ما همراه باشید تا چند مورد از بهترین و لوکس ترین رستوران های دبی را بشناسیم.

با بهترین رستوران های دبی آشنا شوید

رستوران اویزون

اگر به دنبال امتحان تجربه به یاد ماندنی از صرف غذا در فضایی بسیار رمانتیک و در کنار آب هستید به این رستوران بروید و در کنار ساحل در حالیکه اطرفتان را درختان زیتون احاطه کرده از صرف غذا لذت ببرید. در این مکان برترین غذاهای آسیایی را امتحان کرده و با گوش نواختن به نوای موج های خلیج فارس غرق در احساس آرامش شوید. اُویزون در عربین کورت قرار گرفته و روزانه از ساعت 12 تا 15:30 برای صرف ناهار و از ساعت 19 تا 23:30 برای صرف شام آماده خدمت رسانی به میهمانان می باشد.

با بهترین رستوران های دبی آشنا شوید

رستوران تیبل ناین

با انتخاب این مکان تجربه ای جدید از صرف غذاهای تهیه شده توسط سرآشپزان بسیار ماهر و با استعداد را برای خود رقم زنید. تِیبِل ناین با کیفیت ترین غذاها را ارائه می دهد و دارای منویی بسیار خاص و منحصر به فرد می باشد. این رستوران در سال 2011 تاسیس شده و به پاس خدمات بی نظیرش موفق به کسب جوایز متنوعی شده است. در محیط فوق العاده این مکان از صرف غذا و سپری کردن لحظات به یاد ماندنی در کنار خانواده و دوستانتان لذت ببرید و وعده پر طرفدار برانچ (وعده ای به جای صبحانه و ناهار) آن را از دست ندهید. تِیبِل ناین در روزهای یکشنبه تا جمعه از ساعت 18:30 تا 23 آماده خدمت رسانی به میهمانان می باشد.

با بهترین رستوران های دبی آشنا شوید

رستوران پییر شیک

این رستوران از طریق ساحل و استخر القصر قابل دسترسی است. رستوران پییِر شیک به ارائه برترین و باکیفیت ترین غذاهای دریایی مدیترانه ای در فضایی مملو از حس سرزندگی و با چشم انداز مسحو کننده خلیج باشکوه فارس مفتخر می باشد و به پاس ارائه خدمات بی نظیرش موفق به کسب گواهینامه تریپ اَدوایزُر در سال های 2014 و 2015 و کسب جایزه تایم اَوت در سه سال متوالی 2013، 2014 و 2015 به عنوان رُمانتیک ترین رستوران و در سال 2014 برای ارائه بهترین غذاهای دریایی موفق به کسب جایزه تایم اَوت شده است. با انتخاب این رستوران خاطره ای بسیار رُمانیک را برای خود و معشوقه تان رقم زنید و غرق در صدای دلنشین موج های اقیانوس شوید. این رستوران در روزهای هفته به جز جمعه ها از ساعت 12:30 تا 15 برای صرف ناهار، همه روزه از ساعت 18:30 تا 00:00 برای صرف شام (آخرین سفارش تا ساعت 23) و در روزهای جمعه از ساعت 12 تا 16 برانچ (وعده ای به جای صبحانه و ناهار) را ارائه می دهد.

با بهترین رستوران های دبی آشنا شوید

رستوران ال مهارا

اَل مَهارا به معنای پوسته صدف در زبان عربی می باشد و همانطور که از نام این رستوران پیداست طراحی آن با الهام از زندگی دریایی و با آکواریوم های وسیع و تمام قدی انجام شده است. با انتخاب این رستوران تجربه ای بسیار رمانتیک از صرف غذا در فضایی سرشار از آرامش را امتحان کنید و از صرف انواع غذاهای دریایی تهیه شده با تازه ترین مواد اولیه و طبخ شده توسط آشپزان صاحب سبک و جوایز در این رستوران لذت ببرید. این رستوران در طبقه همکف برج العرب قرار گرفته و به پاس خدمات بی نظیرش موفق به کسب گواهینامه برتر تریپ ادوایزُر در سال 2015 شده است. این رستوران ناهار و شام را با منوی الاکارت (انتخابی) ارائه می دهد و ساعت کاری آن برای صرف ناهار از ساعت 12:30 تا 15(آخرین سفارش تا ساعت 14:30) و برای صرف شام از ساعت 19 تا 00:00 (آخرین سفارش تا ساعت 23:30) می باشد. کودکان 0 تا 3 سال به صورت رایگان، کودکان 4 تا 11 سال با پرداخت پنجاه درصد از هزینه و کودکان بالای دوازده سال با پرداخت کل هزینه می توانند از این رستوران استفاده نمایند.

با بهترین رستوران های دبی آشنا شوید

رستوران ژنگ هیز

اگر به غذاهای چینی علاقمندید به این رستوران بروید و تجربه ای نو و ناب از صرف غذاهای متنوع چینی را برای خود رقم زنید. ساعت کاری این مکان از یکشنبه تا شنبه به جز روزهای جمعه از ساعت 12:30 تا 15 برای صرف ناهار و از یکشنبه تا شنبه از ساعت 18:30 تا 23 برای صرف شام است.

با بهترین رستوران های دبی آشنا شوید

رستوران اکو

این رستوران به پاس خدمات بی نظیرش موفق به کسب جوایز متعددی شده و انواع غذاهای ژاپنی را ارائه می دهد. با قدم گذاشتن در این مکان شبی به یاد ماندنی را برای خود رقم زنید و به رقص و پایکوبی بپردازید. این رستوران برنامه های سرگرم کننده های خاص و میهمانان ویژه ای را برای سرگرم کردن میهمانانش در نظر گرفته است. اُکو در طبقه اول قرار گرفته و از یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 12 ظهر تا 15 برای صرف ناهار و از ساعت 18 تا 3 نیمه شب برای صرف شام آماده خدمت رسانی به میهمانان می باشد. جمعه ها از ساعت 12 ظهر تا 18 برانچ (وعده ای به جای صبحانه و ناهار)، از ساعت 20 تا 3 نیمه شب شام و شنبه ها از ساعت 18 تا 3 نیمه شب شام را سر می کند.

با بهترین رستوران های دبی آشنا شوید

رستوران نوبو

طراحی داخلی این رستوران الهام گرفته از سبک ژاپنی سنتی می باشد. در این رستوران همانند یک فرد ژاپنی با اصالت به صرف غذا بپردازید. اگر همیشه مایل به تهیه سوشی بوده اید ولی هیچ وقت نتوانستید این کار را انجام دهید رستوران نوبو را انتخاب کنید و طرز تهیه سوشی را از مجرب ترین و برترین سرآشپزهای ژاپنی یاد بگیرید. همچنین کلاس مجزا برای کودکان و آموزش تهیه سوشی، شیرینی و چای از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 14 در نظر گرفته شده است. نورپردازی عالی و دکوراسیون فوق العاده این رستوران حس تعادل و هارمونی فوق العاده ای برای لذت بردن از صرف غذا در یک محیط کاملاً سنتی ژاپنی را به وجود آورده است. همچنین در رستوران نوبو حتماً غذاهای سنتی ژاپنی مانند ایراشایماسی و بار سوشی کلاسیک را امتحان کنید و بدون تِست میسو بِلک کود این مکان را ترک نکنید. در هیچ جای دنیا بِرانچ (وعده ای به جای صبحانه و ناهار) این رستوران را پیدا نخواهید کرد. در این مکان در وعده برانچ انواع غذاهای دریایی، گوشتی، سبزیجات، انواع شیرینی ها و دسرها ارائه می گردد. لازم به ذکر است ورود به این مکان مستلزم داشتن سن بالای 10 سال است. ساعت کاری رستوران از شنبه تا چهارشنبه برای صرف شام از ساعت 19 تا 23:30، در روزهای پنجشنبه جمعه و تعطیلات رسمی برای صرف شام از ساعت 19 تا 00:30 و ساعت کاری بار از ساعت 18 تا 1 نیمه شب می باشد. همچنین پارکینگ رستوران در خیابان قرار گرفته و پیشخدمت مخصوص پارک ماشین دارد.

با بهترین رستوران های دبی آشنا شوید

بودا بار

بار بودا که به خاطر فضای داخلی زیبا، موسیقی روح نواز و محیط باشکوه با سقف های گنبدی و پنجره های بلند رو به آب های درخشان دریا شناخته شده است، تجربه بی نظیری برای شما فراهم می کند. این بار ترکیبی از غذاهای آسیایی را سرو می کند.

با بهترین رستوران های دبی آشنا شوید

رستوران ال حد حرا

در لحظه ای که وارد این رستوران می شوید اولین چیزی که نظر شما را به خود معطوف می کند طراحی بی نظیر آن و متاثر از سبک قصه های 1001 شب عربی و به کمک کاروان های شتر و دیوارهای سنتی است. با انتخاب این رستوران به دنیایی متفاوت از عطر و طعم غذاهای عربی قدم گذارید و از نزدیک با فرهنگ و سنن عربی و غذاهای وسوسه انگیز آنها آشنا شوید. غذا برای کودکان 5 تا 12 سال با تخفیف پنجاه درصدی و برای کودکان زیر 4 سال به صورت رایگان در این مکان ارائه می شود. ساعت کاری این مکان از ساعت 19 تا 23:30 برای صرف شام است و از ساعت 20 تا 23 برنامه سرگرم کننده در این مکان اجرا خواهد شد.

با بهترین رستوران های دبی آشنا شوید

رستوران لوِل سِون

اگر به غذاهای مدیترانه ای علاقمندید به این مکان بروید و خاطره ای به یاد ماندنی از صرف غذا را برای خود رقم زنید. این مکان در روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 6:30 تا 10:30 برای صرف صبحانه، در روزهای جمعه و شنبه از ساعت 6:30 تا 11 برای صرف صبحانه، در روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 12 تا 15 برای صرف ناهار، در روزهای جمعه و شنبه از ساعت 12 تا 16 برای صرف ناهار، در روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 18:30 تا 23 برای صرف شام و در روزهای جمعه و شنبه از ساعت 18:30 تا 00:00 برای صرف شام در خدمت شماست. همچنین منوی آخر شب از ساعت 23 تا 6:30 و منوی نوشیدنی و میان وعده های سبک 24 ساعته در این رستوران ارائه می شود.

 

منبع: توریستگاه برترین سایت راهنمای سفر و خرید آنلاین تور در ایران

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه