با این کانسیلرها سیاهی دور چشم را از بین ببرید

دسته بندي : 💊 سلامت,پوست و مو
تاريخ : 4 آذر

سیاهی دور چشم یکی از مشکلاتی است که اغلب خانم ها با آن مواجه اند. در این مطلب کانسیلرهایی را به شما عزیزان معرفی می کنیم که بتوانید با این مشکل مقابله کنید.

با این کانسیلرها سیاهی دور چشم را از بین ببرید, پورتال خبری فرهنگی گهر

كاربرد راحت
اين كانسيلر جديد با ماده‌اي سبك داراي پوششي طبيعي است كه مي‌تواند مدت‌هاي طولاني روي پوست باقي بماند؛ بدون اينكه ذره‌اي از پوشش‌دهي آن كم شود. كانسيلر مايع فارماسي با فرچه نرمي كه دارد استفاده را براي خانم‌ها آسان كرده و به راحتي لك‌ها و چين و چروك اطراف چشم را مي‌پوشاند. اين محصول بافت صافي دارد و تفاوت رنگ‌ها را محو مي‌كند.
رفع خستگي
كانسيلرهايي در بازار وجود دارند كه بافت ابريشمي دارند و دور چشم را يكدست و روشن مي‌كنند ؛ برند ديور ادعا مي‌كند كانسيلری دارد که قادر است هم پوست را شفاف كند و هم به طرز خيره‌كننده‌اي خستگي چشم‌ها را برطرف سازد.
افسانه‌اي براي زير چشم
كانسيلر كلينيك كه به افسانه زير چشم معروف است، چين و چروك زير چشم را از بين مي‌برد و پوست را نرم مي‌كند. اين كانسيلر به علت مرطوب‌كننده‌اي كه دارد پف چشم را كاهش مي‌دهد و خطوط اطراف چشم را از بين مي‌برد. اين كانسيلر علاوه بر اطراف چشم، در دو طرف بيني هم استفاده مي‌شود.
برس جادويي

سياهي و خطوط اطراف چشم مي‌تواند زيبايي شما را زير سوال ببرد اما كانسيلرهاي گرلن با خاصيت ماندگاري بالا و روغن «مر» كه دارند تا اندازه‌اي اين مشكل را برطرف كرده‌اند. اين كانسيلر با برس جادويي خود همه عيوب را مي‌پوشاند، چين و چروك را از بين مي‌برد و پوست زير چشم شما را نرم مي‌كند.
ميوه‌درماني كنيد
اين محصول بورژوا فقط يك كانسيلر معمولي نيست زيرا اولين نقش آن  خاصیت مرطوب‌كنندگی فوق‌العاده قوي است كه آن  را از عصاره خربزه، تمشك و زردآلو به دست آورده است. كانسيلر بورژوا در ۳ رنگ طبيعي با مخلوطي از ميوه‌هاي سالم به پوست اجازه تنفس مي‌دهد و براي پوست‌هاي چرب مناسب است.
با بی یو جوان بماني
از كانسيلرهاي آرايشي به خاطر اثرات بدي كه روي شادابي پوست دارند، بد و خوب شنيده‌ايم اما انتخاب شما زيبايي‌تان را رقم مي‌زند. كانسيلر بيو علاوه بر پوشش عالي و طراوت، تيرگي دور چشم را برطرف مي‌كند و خطوط اطراف چشم را از بين مي‌برد. اين كانسيلر با درخشش مات خود داراي مواد معدني ميكا و كريستال است كه منعكس‌كننده نور است.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي