بايرن رقيب چلسي در فينال ليگ قهرمانان اروپا شد

تاريخ : 6 اردیبهشت

ديداربرگشت تيم هاي فوتبال رئال مادريد اسپانيا و بايرن مونيخ آلمان در چارچوب نيمه نهايي ليگ قهرمانان باشگاههاي اروپا در پايان نود دقيقه و دو وقت اضافي، با حساب دو بر يک بسود تيم ميزبان به پايان رسيد و بناچار سرنوشت اين بازي به وقت ضربات کشيده شد.

بايرن رقيب چلسي در فينال ليگ قهرمانان اروپا شد, پورتال خبری فرهنگی گهر

در ضربات پنالتي ، تيم بايرن مونيخ با حساب سه بريک از سد حريف گذشت تا حريف چلسي انگليس در بازي نهايي شود


الابا ، ماريو گومز و باشتن شوان اشتاينگر براي بايرن مونيخ در ضربات پنالتي گلزني کردند و ژابي الونسو تک گل تيم ميزبان را رقم زد. در ضربات پنالتي توني کروس از تيم بايرن مونيخ و کريستيانو رونالدو ،‌کاکا و سرخيو راموس از تيم رئال مادريد نتوانستند به گل برسند .

اين ديدار حساس در ورزشگاه سانتياگو برنابئو شهر مادريد برگزار شد که تيم رئال مادريد با حساب دو بريک به برتري رسيد تا نتيجه بازي رفت تکرار شود.


کريستيانو رونالدو مهاجم فرصت طلب تيم ميزبان در دقايق ۵ (‌پنالتي ) و ۱۳ توانست دروازه تيم بايرن مونيخ را باز کند .همچنين ارين روبن بازيکن هلندي تيم ميهمان در دقيقه ۲۶ از روي نقطه پنالتي تک گل تيمش را در نيمه نخست رقم زد.

 

تيم بايرن مونيخ در بازي رفت با نتيجه دو بر يک به برتري رسيده بود .

 

ديدار نهايي روز ۳۱ ارديبهشت ماه جاري در ورزشگاه اليانس اره نا شهر مونيخ برگزار مي شود که بايرن مونيخ و چلسي در اين بازي به مصاف هم خواهند رفت تا چهره تيم قهرمان را مشخص کنند.

 

گردآوری: گروه ورزش گــهــر

منبع: ورزش سه

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي