بانوی ملی پوش فوتبال از اتفاقی تلخ پرده برداشت

تاريخ : 9 مرداد

در برنامه این هفته ۹۰، فهیمه زارعی ملی پوش تیم ملی فوتسال بانوان که بعد از مراسم تجلیل ورزشگاه آزادی از ملی پوشان فوتبالی حسابی شاکی بود و لب به انتقاد گشوده بود که چرا یکی مثل او را از بشاگرد به تهران آوردند اما نگذاشتند برای مراسم تجلیل به کنار زمین بروند، روی خط برنامه آمد و گفت:« ۱۰ سال است هر هزینه ای که کردم را پولش را از خانواده ام گرفتم.

بانوی ملی پوش فوتبال از اتفاقی تلخ پرده برداشت, پورتال خبری فرهنگی گهر

ما آن شب در مراسم تجلیل قرار بود ما هم برویم پایین و خانواده های مان چشم انتظار بودند اما نگذاشتند برویم پایین. من شنبه که برای تجلیل رفتیم، دوشنبه به خانه ام رسیدیم. آن هم دو سکه به ما دادند. ارزش ما واقعا دو سکه است؟ ما در کره برای فینال قهرمان شدیم، ۵۰ دلار گرفتیم. واقعا حق ما این است؟ این انصاف است؟ بابا ما بعد از مراسم تجلیل کجا می توانستیم برویم؟ به ما گفتند به آکادمی بروید، آکادمی بدون اجازه و نامه به ما آب نمی دهند بخوریم، بعد ما را ۲ شب راه مان می دادند؟ من چاره ای نداشتم غیر از اینکه ساعت یک شب تنها به ترمینال بروم و شبانه راه بیفتم و بروم خانه مان. من ۲ روز در راه بودم تا بعد از آن مراسم به خانه ام برسم.»

او با اشاره به حرف های علی دایی که پول های میلیاردی حق فوتبالیست هاست هم گفت:« فوتبالیست همه زندگی اش را می گذارد درست. کار ما هم فوتبال است اما هیچ چیز به ما نمی رسد. تا کی باید از پدران مان پول بگیریم؟ سهم ما دختران چه می شود؟»

در ادامه کفاشیان در جواب حرف های زارعی گفت:«البته ما همان شب بیش از ۳۰۰ سکه توزیع کردیم اما تیم ها تعدادشان زیاد است. بعد از آن مراسم خانم دکتر شجاعی داشت آنجا گریه می کرد که نگذاشتند بچه های تیمش بروند پایین ولی آنجا اتفاقات دست ما نبود. ولی مطمئن باشید که پاداش های این تیم بانوان فراموش نمی شود. خانم شجاعی هم گفتند پول تو جیبی به این دوستان دادیم. آن شب هم این بچه ها خودشان رفتند خانه دوستان شان اما آن شب مسئولان وزارت ورزش گفتند صلاح نیست بانوان بیایند پایین.» این گفته کفاشیان سبب شد تا فردوسی پور بلافاصله بگوید:« یعنی صلاح نیست که بیایند پایین و مدال بگیرند ولی صلاح است که ساعت ۲ بامداد در خیابان ها ول شان کنید؟»

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي