بازی‌های “نیسان شگفت انگیز” و “قهرمان ما” در بازار گیم تولید شدن

بازی‌های “نیسان شگفت انگیز” و “قهرمان ما” در بازار گیم تولید شدن

بازی‌های “نیسان شگفت انگیز” و “قهرمان ما” در بازار گیم تولید شدن

توزیع بازی‌های ایرانی” نیسان شگفت انگیز” و “قهرمان ما” امروز(سه شنبه) ۳ تیر ماه در بازار گیم آغاز شد.

به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، بازی رایانه ای نیسان شگفت انگیز که از محصولات موسسه فرهنگی اندیشه مبنا است در سبک آرکید و متناسب با تمام سنین تولید شده است.
این بازی روایت پدربزرگ و اهالی روستا بوده که تصمیم به آباد کردن و ساخت بنایی در میدان روستا می گیرند. پدربزرگ از نوه‌اش می‌خواهد که هندوانه‌های باغ را به شهر برده و آنها را بفروشد و از سود فروش آن بنای میدان روستا را شبیه به حرم بقیع محل دفن چهار امام معصوم (ع) بسازد.
بازی رایانه ای “قهرمان ما” از تولیدات شرکت آنو رسانه هنر بوده که در چرخه توزیع قرار گرفته است. این بازی با موضوع سوم شخص اکشن در سبک ماجرایی اشاره و کلیک ساخته شده و دارای بیش از ۶۵ بکگراند، ۲۰ دقیقه انیمیشن برای شخصیت ها، بیش از ۱۵ شخصیت و چندین دقیقه کمیک کارگردانی شده و یکی از بازیهای بزرگ ایرانی در سبک ماجرایی شخصیت به شمار می رود.
داستان بازی در مورد اتفاقات عجیبی است که در شهر افتاده و موجودات زنده را تبدیل به موجودات پلیدی کرده است. قهرمان بازی که «جکی» نام دارد یک لوله‌بازکن ساده با خصوصیات اخلاقی خاص بوده و سعی دارد منشا این اتفاقات عجیب را پیدا و آن را نابود کند. جکی برای رسیدن به این هدف بایستی معماهای مختلف را حل کرده و همچنین هر از گاهی دست به مبارزات اکشن بزند، چند شخصیت اصلی دیگر نیز برای بازی طراحی شده که به پیشرفت روند داستان کمک می‌کنند .

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند