بازیکن جدید استقلال/لیسانسه بازاریاب

خبرآنلاین:اولین بازیکن بولیویایی تاریخ لیگ برتر با امضا قراردادی رسماً به تیم استقلال پیوست.

ویسنته آرسه کاماچو متولد ۲۲ نوامبر ۱۹۸۵ در سانتاکروز، بزرگترین شهر کشور بولیوی است. آرسه که در پست هافبک تهاجمی بازی می کند، فوتبال را از شهر خود و باشگاه بلومینگ آغاز کرد و مدتی نیز در تیم جوانان نیوولز اولد بویز آرژانتین بازی کرد. او در سال ۲۰۰۴ راهی آمریکا شد و ضمن تحصیلات دانشگاهی در تیم فوتبال کالج مرسر نیز بازی می کرد. او در سال ۲۰۰۸ بعد از اخذ لیسانس بازاریابی فوتبال حرفه ای را در ۲۳ سالگی آغاز کرد.

 

بازیکن جدید استقلال/لیسانسه بازاریاب, پورتال خبری فرهنگی گهر

او در بازی های پیش فصل لیگ آمریکا و در یارکشی تیم های لیگ MLS در سال ۲۰۰۸، در دور دوم در رده ۲۵ قرار گرفت و برای تیم کانزاس سیتی انتخاب شد. در سال ۲۰۰۸ قرارداد دوساله ای با تیم وایت کپس ونکوور امضا کرد و در ۳۷ بازی حرفه ای در لیگ دسته اول برای این تیم یک گل زد. در سال ۲۰۰۸ او کاندید جایزه Rookie of the Year بود که به بازیکنان جوان و تازه وارد به لیگ اهدا می شود.

 

 
آرسه بعد از دو فصل حضور در آمریکا به بولیوی بازگشت و در تیم آئورورا بولیوی به میدان رفت. او در این تیم ۲۹ بازی انجام داد و ۳ گل زد. مقصد بعدی آرسه تیم دیوش گیوری در مجارستان بود. آرسه طی دو فصل حضور در مجارستان ۳۷ بار به میدان رفت و ۲ گل زد. البته او در فصل اول حضورش در این تیم در لیگ دسته ۲ مجارستان بازی کرد. این بازیکن بولیویایی در ابتدای فصل جاری با قرارداد ۲ ساله به شارلروآی بلژیک رفت ولی در این تیم زیاد بازی نکرد و فقط ۴ بار به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت که مجموع دقایق بازی او به ۸۳ دقیقه بود! آخرین بازی او نیز ۴ ماه قبل بوده است.

 

 
آرسه در سال ۲۰۰۳ عضو تیم ملی جوانان بولیوی بود که در مسابقات قاره ای برای این تیم بازی کرد.
نکته جالب در مورد آرسه اینکه او از یک خانواده ورزشی می آید. مادر او قهرمان بولینگ است و عمویش نیز از قهرمانان رالی در قاره آمریکای جنوبی است. پسر عموی آرسه نیز از قهرمانان رشته تنیس است که در المپیک ۲۰۰۰ سیدنی برای بولیوی بازی کرد.

 

 

گردآوری: گروه ورزش گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي