بازگشت شبنم قلی خانی به تلویزیون

تاريخ : 7 اردیبهشت

شبنم قلی خانی که پس از سریال پنجمین خورشید چند سالی در تلویزیون فعالیت نداشت حال کم کم به تلویزیون روی آورد و همانند پیش در سریالها محبوب می شود

بازگشت شبنم قلی خانی به تلویزیون, پورتال خبری فرهنگی گهر

شبنم قلی خانی بازیگر جوانی است که با سریال مریم مقدس در تلویزیون شناخته شد . نقش یکتا در سریال هشت و نیم دقیقه باعث محبوبیت بیشتر او در بین مردم شد. شبنم قلی خانی بازیگر موفق تلویزیون و سینما ناگفته هایی از حضور در کاخ جشنواره فجر گفت و خبر جدیدی از حضور در سریال تلویزیونی آنام به کارگردانی جواد افشار داد.

شبنم قلی خانی بازیگر تئاتر و تلویزیون درخصوص حضور خود در کاخ جشنواره بین المللی فیلم فجر گفت:من سال گذشته نیز به اینجا آمدم. کلاً حضور در بخش جهانی فجر را به علت آشنایی با کارگردان ها و آثار بین المللی دوست دارم.

وی ادامه داد:این چند روز درگیر نمایش کافه طره بودم و امروز اولین باری است که فرصت کرده و به کاخ جشنواره آمده ام.

بازیگر سریال “مریم مقدس” درخصوص حضور نمایش کافه طره به کارگردانی “نوشین تبریزی” افزود:کافه طره داستانی آرام، عاشقانه و جذاب دارد که من بازی در آن نقش و این تئاتر را بسیار دوست داشتم و آن را قبول کردم.

وی درباره حضور دوباره خود در تلویزیون تصریح کرد:به امید خدا از تیرماه امسال برای تولید سریال “آنام” به کارگردانی “جواد افشار” و تهیه کنندگی “اسماعیل عفیفه” جلوی دوربین خواهم رفت.

شبنم قلی خانی درباره حاشیه های بوجود آمده درخصوص نمایش “کافه طره” اذعان کرد:بله برخی حواشی درباره این نمایش بوجود آمده است. من اطلاع چندانی ندارم و درباره آن فقط شنیده ام که تیزر این تئاتر از شبکه جم پخش شده است. آن طور که شنیدم آن شبکه تیزر کار ما را از َشبکه آپارات برداشته است.

وی این اتفاق را نادرست خواند و ادامه داد:این کار یعنی پخش تیزر از آن شبکه کاملاً اشتباه است زیرا مخاطبان این شبکه اصلاً تئاتری نیستند و اگر نه باید بعد از این تبلیغات سالن ما هر شب پر میشد. شبکه جم هیچ وقت گزینه خوبی برای تبلیغات نیست و این عمل هم خودسرانه و سواستفاده شبکه جم بوده است.

قلی خانی با حمایت از کارگردانان زن سینمای ایران خاطرنشان کرد:در جشنواره داخلی و جهانی فجر از یک نکته بسیار خوشحال شدم و آن حمایت از کارگردانان زن و حضور پر قدرت آنها در جشنواره فجر بود. خیلی خوشحالم که به این کارگردانان فضا داده شده تا حتی به عنوان کار اول در جشنواره فجر حاضر شوند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي