بارسا در نیوکمپ تحقیر شد و رئال فینالیست

برنا:در آغاز دور برگشت از مرحله نیمه نهایی این مسابقات سه شنبه شب تیم های بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه مملو از تماشاگر نیوکمپ و با قضاوت اوندیانو ماینکو برابر هم به میدان رفتند که در پایان رئال با نتیجه پر گل و جالب توجه 3-1 میزبان قدرتمند خود را شکست داد و در مجموع با برتری 4-2 جواز صعود به دیدار نهایی را کسب کرد.

بارسا در نیوکمپ تحقیر شد و رئال فینالیست

در نیمه اول این مسابقه جرارد پیکه در دقیقه 13 بر روی کریستیانو رونالدو مرتکب خطای پنالتی شد تا ستاره پرتغالی رئال نخستین گل بازی را به نام خود ثبت کند. ضربه رونالدو برخلاف جهت حرکت پینتو به گل تبدیل شد.

بارسا که از همه بازیکنان بزرگ خود از جمله مسی، فابرگاس، ژاوی، اینیستا و … سود می برد، فقط یکبار روی یک ضربه ایستگاهی و با شوت مسی صاحب موقعیت گل شد و دیگر نتوانست بر روی دروازه لوپز خطرناک ظاهر شود.

میزبان در آغاز نیمه دوم بر حملات خود افزود؛ اما رئال روی یک ضد حمله به گل دوم رسید. در دقیقه 57 آنخل دی ماریا روی ضدحمله صاحب توپ شد و در درون محوطه جریمه بارسا کارلس پویول را نیز از پیش رو برداشت، اما ضربه اش به پای پینتو برخورد کرد تا توپ به رونالدو برسد تا این مهاجم گلزن گل دوم تیمش را نیز بزند و نیوکمپ را با سکوت فرا بخواند.

حملات بی برنامه بارسا و مهار خوب مسی توسط بازیکنان رئال اجازه هنرنمایی به میزبان نمی داد. در دقیقه 68 اختلاف دو تیم به سه گل رسید. ضربه کرنر اوزیل را رافائل واران با یک ضربه سر محکم به زیر دیرک افقی دروازه بارسا کوبید تا توپ با عبور از خط دروازه بارسا تبدیل به گل سوم رئال و تیم خوزه مورینیو شود.

بارسا که سنگین ترین شکست سال های اخیر خود در نیوکمپ و همچنین در ال کلاسیکو را پذیرفته بود، بر شدت حملا خود افزود؛ تا اینکه در دقیقه 89 یوردی آلبا روی پاس اینیستا در پشت مدافعان صاحب تووپ شد و گلزنی کرد تا فقط کمی از غم این شکست کم کند.

رئال در دیدار نهایی باید منتظر برنده جدال اتلتیکومادرید و سویا باشد.

گفتنی است رئال و بارسا عصر شنبه در لالیگا یک ال کلاسیکوی دیگر را این بار در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی شهر مادرید برگزار خواهند کرد.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه