باخت رئال مادرید با گل به خودي رونالدو

ورزش 3: رئالي ها در دو ديدار قبلي شان در لاليگا، 9 بار دروازه والنسيا و ختافه را باز کرده بودند و انتظار مي رفت امشب هم بتوانند در خانه گرنادا به يک پيروزي پرگل دست پيدا کنند اماشراط اصلا آن طوري که شاگردان مورينيو مي خواستند، پيش نرفت.

رئالي ها بازي را در حالي آغاز کردند که به نظر مي رسيد بازيکنان اين تيم هنوز از به خاطر بازي ال کلاسيکو خسته هستند. در دقايق ابتدايي تقريبا هيچ موقعيت ويژه اي ايجاد نشد تا اينکه در دقيقه 22، گرانادا به گل برتري رسيد. يک ضربه کرنر از نوليتو، با ضربه سر رونالدو، دور از دستان ديه گو لوپس، به گل برتري ميزبان تبديل شد.

رونالدو که دوست نداشت اولين گل به خودي دوران حرفه اي اش، موجب شکست تيمش بشود، تلاش زيادي براي جبران گل انجام داد اما دو تلاش او از روي ضربات ايستگاهي، راهي به چهارچوب حريف نداشت.

با اين وجود، همين ضربات ايستگاهي، بهترين موقعيت هاي رئال در نيمه اول بود و شاگردان مورينيو هيچ موقعيت خطرناک ديگري نداشتند.

مورينيو در بين دو نيمه دست به تعويض زد و بنزما و کايه خون را به جاي ايگواين و خديرا راهي ميدان کرد. اما اين تغييرات تاثير چنداني نداشت. علي رغم اينکه رئالي‎ها مالکيت توپ را در اختيار داشتند اما نميتوانستند از خط دفاعي گرانادا عبور کنند.

در 20 دقيقه پاياني حملات رئالي ها شدت گرفت اما ضربات رونالدو و بنزما يکي پس از ديگري توسط دروازه‎بان حريف دفع شد تا در نهايت بازي با همان تک گل به پايان برسد و اختلاف 4 امتيازي رئال با رقيب همشهري پا بر جا بماند. در صورتي که بارسا و اتلتيکو فردا شب به پيروزي برسند، اختلاف رئال با اين دو تيم به 18 و 7 امتياز افزايش پيدا مي کند.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه