بابک زنجانی پس از 100 روز اعتراف کرد

دسته بندي : سیاست,⭐ اخبار
تاريخ : 19 فروردین

بابك زنجانی كه گفته می‌شد با بازجوهایش هماهنگی نمی‌كند حالا ظاهرا مجاب شده و در شرایطی كه اموالش برای بدهی‌هایش رو به فروش است اعتراف كرده كه تنها ویترین است و با كمك افرادی چنین كارهایی را انجام داده است.

بابک زنجانی پس از 100 روز اعتراف کرد, پورتال خبری فرهنگی گهر
كمی آن‌طرف‌تر یكی دیگر از نمایندگان مجلس از «چك» بابك زنجانی برای اردیبهشت ماه خبر داده است و حالا مجموعه شرایط نشان می‌دهد كه بابك زنجانی در حال همكاری است تا شاید از زندانی كه ۹۹ روز از حضورش در آن می‌گذرد نجات یابد.
روز گذشته امیرعباس سلطانی نماینده بروجن در مجلس شورای اسلامی، گفت زنجانی پیش از عید اعتراف‌هایی مبنی بر اینكه با یك تیم كار می‌كند و اینكه او تنها ویترین این ماجرا است، داشته است. ما پیش از این اعتراف‌ها نیز بر این باور بودیم كه بابك زنجانی به تنهایی نمی‌توانسته تمامی تخلف‌ها و كلاهبرداری‌ها را انجام دهد بلكه با حمایت و پشتیبانی عده‌یی یا گروهی توانسته به اهداف خود برسد.
وی ادامه داد: به‌طور قطع نیمه اول امسال بحث تخلف‌های بابك زنجانی و تیمی كه پشت او بوده و او را همراهی می‌كرده بسته خواهد شد. او همچنین درباره جزییات اعتراف‌های بابك زنجانی و اینكه چه افراد یا فردی او را همراهی می‌كردند بیان كرد: «كلیات این پرونده محرمانه است و نمی‌شود اسم كسی را رسانه‌یی كرد. اما آن چیزی كه محرز است این است كه او یك فرد نبوده و تشكیلات گسترده‌یی پشت او بوده‌اند.
بنابراین تا زمانی كه این پرونده بسته نشود نمی‌توان درباره اینكه زنجانی با چه گروهی یا فردی همكاری می‌كرده صحبت كرد. از سوی دیگر متاسفانه نتیجه‌های بررسی ما نشان می‌دهد كه دستگاه نظارتی آن طور كه باید نظارت دقیقی بر روند كارهای بابك زنجانی نداشتند. این عضوكمیته تحقیق و تفحص از بدهی بابك زنجانی به وزارت نفت تاكید كرد كه لیست اموال زنجانی تهیه شده است و در مرحله ارزیابی و كارشناسی اموال است اما این لیست هنوز كامل نشده است.
روز گذشته اما عضو كمیته مشترك كمیسیون‌های انرژی و اصل ۹۰ مجلس برای پیگیری پرونده بابك زنجانی هم گفت: آقای زنجانی برای پرداخت بدهی‌اش تعهد كرده و چكی هم داده كه به اردیبهشت‌ماه اختصاص دارد. حسین دهدشتی افزود: آقای زنجانی تعهد كرده و چكی هم داده بود كه به نظرم برای اردیبهشت‌ ماه اختصاص دارد، اگر تعهدش انجام شد كه مشكلش حل خواهد شد و اگر پرداخت نشد با توجه به شكایت وزارت نفت به سراغ اموالش خواهند رفت و روی آن كار می‌كنند.

منبع: tabnak.ir
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي