این مقاله فقط مخصوص آقایان است!!

دسته بندي : 💊 سلامت,تغذیه
تاريخ : 31 مرداد

به عنوان مرد، ما همواره مورد ارزیابی فیزیکی قرار می گیریم تا مردانگی مان مورد سنجش قرار بگیرد. معنای واقعی قدرت را می توان در موارد زیر یافت : ایمنی، بهداشت، استقامت، و توانایی برای جنگیدن با بیماری های در حال ظهور. حال از خودتان بپرسید، آیا شما در مواردی که باید قوی باشید، قوی هستید؟

 این مقاله فقط مخصوص آقایان است!!, پورتال خبری فرهنگی گهر

مردانگی واقعی، در قدرت شما نهفته است. در ظاهر شما درخشنده ( به لطف محصولات زیبایی ) و ماهیچه ای ( خداوند به محصولات پروتئینی برکت دهد ) به نظر می آیید. با این وجود، چقدر از درون قوی هستید؟ هنگامی که داستان به استقامت می رسد، چقدر خوب هستید؟ سیگار کشیدن، تنها دلیلی نیست که سبب می شود تا پس از مدتی راه رفتن، به نفس نفس زدن بیفتید. ما به شما می گوییم، چگونه استقامت خود را افزایش داده و با بهبود قدرت خود، به جنگ با بیماری ها بروید.

چای سبز

یکی از مواد غذایی ضروری و پر انرژی برای مردان برگ های چای برای بدن شما بسیار خوب و مفید هستند. سوخت و ساز ( متابولیسم ) بدن شما را افزایش داده و شامل تمام آنتی اکسیدان هایی است که به مبارزه با اغلب بیماری ها می روند. چای سبز حاوی فلانوئیدهایی است که واکنش آنتی اکسیدان ها را تقویت می کنند. همچنین، سبب می شود تا سلول ها آسیب نبینند و در نتیجه، احتمال ابتلا به سرطان نیز کاهش می یابد.

سیر

ممکن است نتوانید بوی آن را تحمل کنید و از آن دوری نمائید. امّا باید این حقیقت را بپذیرید که سیر برای سلامتی شما فوق العاده مفید است. مردان باید روزی دو حبه سیر بخورند تا خواص شگفت انگیز آن را دیده و حس کنند. سیستم ایمنی بدن شما به طرز خارق العاده ای بهبود خواهد یافت و بیماری های جزئی چون سرفه و سرماخوردگی هرگز شما را آزار نخواهد داد. سیر، خواص ضد باکتریایی دارد، و به شما کمک می کند تا به جنگ تب های ویروسی و هر گونه عفونتی بروید. مردانی که از کلسترول بالا رنج می برند، باید به جان سیر قسم بخورند، زیرا به طرز شگفت آوری میزان کلسترول را پایین می آورد و مانع از لخته شدن خون می شود.

گوجه فرنگی

گوجه فرنگی بخورید تا جوان بمانید. گوجه فرنگی از چروک شدن پوست شما جلوگیری به عمل می آورد. علاوه بر این حافظه شما را بهبود بخشیده و دیگر علائم مسن شدن را نیز با تاخیر مواجه می سازد. گوجه فرنگی شامل لیکوپین است که از سرطان پروستات جلوگیری به عمل می آورد. می توانید از سس گوچه فرنگی استفاده کنید، زیرا لیکوپین بیشتری دارد. گوجه فرنگی پخته شده تاثیر بیشتری بر بدن دارد تا گوجه فرنگی خام. بنابراین، هنگام خوردن سالاد و سبزیجات، گوجه فرنگی فراموش نشود.

کلم بروکلی

کلم بروکلی حاوی اسید فولیک است که مردان به شدّت به آن نیاز دارند. اسید فولیک، سطح هوموسیستین را که اسیدآمینه ای در خون است کاهش می دهد. افزایش سطح هوموسیستین، خطر حمله قلبی را افزایش می دهد. کلم بروکلی، همچنین حاوی ویتامین C و پتاسیم است، که احتمال ابتلاء به سرطان را کاهش می دهد.

انواع مغز

مغزها شامل پروتئین، انواع ویتامین، و فیبرها هستند؛ و بسیار برای قلب، پوست، و حتّی دستگاه گوارش مفید می باشند. مغزها، حاوی چربی های اُمگا-۳ می باشند که به خوبی قلب شما را تغذیه می کنند. علاوه بر این، با خوردن آنها، جذب چربی در بدن کاهش می یابد و در نتیجه، چربی ها و قند به خوبی در بدن جذب و پردازش می شوند.

بخورید و قوی شوید

قرار دادن این مواد مغذی در رژیم غذایی، بدن شما را تغذیه کرده و آن را سالم نگاه می دارد. همچنین، سیستم ایمنی بدن شما را تقویت خواهد نمود و بدن تان را به اندازه کافی قدرتمند خواهد کرد تا نه تنها به مقابله با تب های ویروسی بروید، بلکه همچنین، خطرات سلامتی چون سرطان پروستات و حمله قلبی را کاهش می دهد.

 

منبع:seemorgh.com

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي