اینگونه سر فرکی را در بازی مقابل پرسپولیس شکستند

در خلال ديدار فولاد و پرسپوليس سر حسين فركي شكسته شد!

به گزارش ايسنا، ديدار تيم‌هاي فولاد خوزستان و پرسپوليس در هفته هفتم ليگ برتر با حاشيه‌هاي عجيبي همراه بود.

* پيش از آغاز بازي مربيان دو تيم با دسته گل به سوي يكديگر رفتند. همچنين محمد قاضي بازيكن سابق تيم فولاد خوزستان به سمت نيمكت ذخيره هاي تيم فولاد رفت و از سوي ديگر علي كريمي كه در نيمه نخست نيمكت نشين بود در كنار زمين به سوي معلولان كنار زمين رفته و دقايقي را پيش آنها بود.

اینگونه سر فرکی را در بازی مقابل پرسپولیس شکستند

 

*دقيقه 10 بازي اميرحسين فشنگچي بازيكن تيم پرسپوليس به دليل مصدوميت شديد مربيان تيم پرسپوليس را وادار به يك تعويض اجباري كرد و به جاي او نقي زاده بازيكن جديد اين تيم وارد ميدان شد.

* پس از گل پرسپوليس و خوشحالي نيمكت نشينان اين تيم، از ميان تماشاگران به سوي نيمكت فولاد خوزستان يك تكه سنگ پرتاب شد كه با برخورد به سر سرمربي تيم فولاد او را نقش بر زمين كرد. پس از اين صحنه بين هواداران دو تيم روي سكوها درگيري فيزيكي بوجود آمد و چند دقيقه‌اي بازي متوقف شده بود. درگيري و تشنج در كنار زمين و سكوها تا 10 دقيقه بعد از گل پرسپوليس ادامه داشت به گونه اي كه ديگر عكاسان و فيلمبرداران بيشتر از بازي توجهشان به نيمكت و سكوها بود. پس از صحنه‌اي كه براي حسين فركي بوجود آمد جلال مرادي نماينده فدراسيون با عكاسان كنار زمين كه قصد داشتند از اين صحنه نادر عكس بگيرند درگير شده و مانع عكس گرفتن آنها شدند.

 

 

گردآوری: گروه ورزش گهر

 

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه