اینفوگرافیک رابطه درد و احساس

تاريخ : 4 شهریور

ما در این مقاله از سایت گهر قصد داریم در مورد   اینفوگرافیک رابطه درد و احساس صحبت کنیم. از شما عزیزان دعوت می کنیم تا پایان این مقاله گهر را همراهی کنید.

آیا می دانستید هر فکر و احساسی که در ذهن تان دارید خودشان را به نوعی در جسم بروز می دهند؟ بنابراین شیمی بدن انسان بر اساس نوع احساس و روحیات مان متفاوت است.

افکار مثبت در مقابل افکار منفی

در رابطه با افکار مثبت یا منفی سوال اینجاست که آیا تجربیات و اتفاقاتی که در زندگی رخ می دهد مثبت هستند یا منفی؟

به عنوان مثال فردی صبورانه منتظر صف قهوه است اما ناگهان یکی نظم صف را به هم می زند و جلوتر از او می ایستد. فردی که مدت ها بود منتظر نشسته بود ناراحت می شود و افکار و احساس منفی به سراغش می آید و روزی که خیلی خوب شروع کرده بود را خراب می کند و تا پایان روز احساس خوبی نخواهد داشت.

اما چه می شد اگر می توانست فردی که وارد صف شده را بپذیرد تا مجبور نشود تمام روز احساس و افکار منفی را تحمل کند؟

تاثیر مستقیمی که ذهن بر روی جسم دارد همیشه واضح و قابل تشخیص نیست. وقتی نگرش مثبتی به زندگی داشته باشیم بهتر می توانیم مشکلات درونی را حل کنیم و در نتیجه زندگی شاد و سالمی داشته باشیم. تمام احساس و تجربیاتی که داریم در حافظه سلول های بدن ذخیره می شوند.

بنابراین هر زخم حل نشده ای تا زمانی که کاملا آن را رفع نکنید در قسمت های مختلف زندگی تاثیرات خود را ادامه می دهد. در تصویر زیر می توانید ببینید که چه قسمت هایی از بدن تحت تاثیر چه احساساتی قرار می گیرند.

اینفوگرافیک رابطه درد و احساس, پورتال خبری فرهنگی گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي