ایران ضعیف ترین ترین تیم جام جهانی

ایران ضعیف ترین ترین تیم جام جهانی

پایگاه اینترنتی “CBSSPORT” در گزارشی به بررسی گروه F جام جهانی 2014 برزیل پرداخت و درباره تیم ملی ایران نوشت: ایران روی کاغذ حریف آسانی برای سه تیم دیگر این گروه محسوب می‌شود.این تیم  در حالی چهارمین حضورش را در جام جهانی تجربه می‌کند که یکی از بی‌استعدادترین تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها محسوب می‌شود.

0000000000_403

بازیکنان کمی از فوتبال ایران هستند که در خارج از این کشور بازی می کنند اما این تیم تحت هدایت کارلوس کی‌روش، سرمربی سابق رئال مادرید و تیم ملی پرتغال توانسته پیشرفت زیادی کند و موفق شد با شکست کره جنوبی در اولسان شگفتی ساز شود و به عنوان تیم نخست مسافر برزیل شود. اگر ایرانی‌ها می‌خواهند یکی از تیم‌های صعود کننده از این گروه به مرحله بعد جام جهانی 2014 باشند باید تلاش  زیادی را از خود نشان دهند.

جواد نکونام با 136 بازی ملی در کنار اشکان دژاگه و رضا قوچان نژاد ستاره‌های ایران در جام جهانی 2014 برزیل خواند بود.

پایگاه اینترنتی “CBSSPORT” در ادامه با معرفی رضا قوچان نژاد به عنوان یکی از ستاره‌های حاضر در جام جهانی 2014 برزیل نوشت: قوچان نژاد که در تیم چارلتون انگلیس بازی می‌کند، نتوانست در تیم باشگاهی‌اش درخشش خوبی داشته باشد، اما این که او توانسته خیلی زود به عنوان ناجی فوتبال ایران شناخته شود، به خاطر فوتبال بدون ستاره ایرانی‌هاست. قوچان نژاد در یازده دیدار ملی موفق به زدن 9 گل شده است تا نقش مهمی در صعود ایران به جام جهانی 2014 برزیل داشته باشد. قوچان نژاد گزینه اول بازیکنان ایران در ضدحملات محسوب می‌شود.

منبع: 55online.ir

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه