ایرانجوان یک-گهر زاگرس یک/لرستان مهیای عروسی

دسته بندي : ⚽ ورزش,اخبار ورزشی
تاريخ : 12 اردیبهشت

این تساوی همان چیزی بود که مهابادی می خواست.حالا لرها در آستانه جشن صعود قرار دارند هرچند این نتیجه ضامن صعود آنها نیست و ایرانجوان می تواند در بازی برگشت به جبران بپردازد.

ایرانجوان یک-گهر زاگرس یک/لرستان مهیای عروسی, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

سایت گل-

سه شنبه ۱۲اردیبهشت ۱۳۹۱-پلی آف لیگ دسته اول

دور رفت- ساعت ۱۷

ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر- تماشاگر:حدود ۷ هزار نفر

داور:سعید مظفری زاده کمک ها: علیرضا کهوری و حسین خانبان

گل:مهدی چاهکوتاه زاده(۴۴-پنالتی) ایرانجوان-محمد غلامین(۵۴) گهر

اخطار: خسرو پیروزان،حسین خسروی،ماکسیمو(ایرانجوان) جواد مولایی،علی واقف،حسن نجفی، صابر محمدی(گهر)

اخراج: داوود مهابادی(۴۰-سرمربی گهر)

 ایرانجوان بوشهر:فابیو کاروالیو،دیه گو ماکسیمو،یاسر میرفندرسکی،خسرو پیروزان،مهدی چاهکوتاه زاده(۶۰-عزیز چنانی)،صادق گشنی(۸۸- رضا مردانی)، ابراهیم صالحی(۷۹-حمیدرضا زوهانی)، محمد کوتی، عبدالکریم کولی بالی،محمد فعال و حسین خسروی    سرمربی: گودرز خرمزی

گهر دورود:پیمان شاملو،محمدرضا جلالی، محمد صادق کرمی، حسن نجفی،علی واقف،حسین بابایی(۵۲-علی قربانی)،جواد مولایی،منصور توحیدیان(۸۵-محمد عصار)،رضا کاردوست،محمد قاسمی نژاد و محمد غلامین(۷۶-صابر محمدی)   سرمربی: داوود مهابادی

شرح بازی:در نیمه نخست لرستانی ها تلاش داشتند با حرکات ریز و پا به توپ میانه میدان را در اختیار بگیرند و با توجه به سرعت بازیکنان هجومی خود از عمق به دروازه تیم بوشهری نزدیک شوند. خرمزی هم بازیکنانش را بیشتر برای تقابل های فیزیکی روانه میدان کرده بود تا بتواند با این حربه حریف را زمین گیر کند. نبود یک طراح در تیم ایرانجوان مشهود بود و یارگیری من تو من با گشنی باعث شد تا این تیم نتواند بازی روانی را ارائه دهد. تلاش گهری ها برای ایجاد ضد حمله بود و ایرانجوانی ها چشم به ضربات ایستگاهی داشتند تا اینکه در دقیقه ۴۰ یک پرتاب اوت و برخورد توپ با دست مدافع تیم گهر سبب شد تا مظفری زاده نقطه پنالتی را نشان دهد. از اینجا به بعد اتفاقاتی رخ داد که فقط در لیگ های رده پایین دیده می شود.

در حالی که دروازه بان گهر هم آماده بود تا پنالتی زده شود به یکباره مهابادی که به تصمیم مظفری زاده بود تلاش کرد دست به یک جنگ روانی بزند. وی از بازیکنانش خواست تا از زمین بیرون بیایند اما سعید مظفری زاده که می دانست این فقط یک تهدید است توپ را برداشت و به کمک هایش گفت که زمین را ترک کنند. مهابادی که جدیت مظفری زاده را دید بلافاصله به بازیکنانش گفت که از زمین خارج نشوند اما داور دست بردار نبود و رای به اخراج مهابادی از روی نیمکت داد. تلاش مسئولان گهر برای منصرف کردن مظفری زاده از این تصمیم راه به جایی نبرد اما مهابادی رفت و روی نیمکت نشست و گفت که زمین را ترک نمی کند!

این رفتار وی سبب گردید تا مظفری زاده کاپیتان گهر را فرا بخواند و به او گفت فقط ۵ دقیقه منتظر می ماند و اگر مهابادی به سکوها نرود بازی را تعطیل خواهد کرد. قاطعیت داور بازی عاقبت سرمربی گهر را به سکوها فرستاد و پنالتی هم به گل نشست تا نیمه نخست با همین گل خاتمه یابد.

بی تردید در مورد تصمیم داور باید کارشناسان داوری اظهار نظر کنند اما رفتار مهابادی به هیچ عنوان زیبنده بود و این رفتارها سالهاست همه جا منسوخ شده است.

نیمه دوم: گهر با آگاهی کامل از اینکه گل زدن در دیدارهای حذفی در خانه حریف تا چه اندازه ارزشمند است نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و دقایقی  را روی دروازه تیم قرمز پوش بوشهری خیمه زدند.حاصل این بازی هجومی و فکورانه ثبت گل برتری بود و در ادامه هم ایرانجوان نتوانست در قد وقواره یک مدعی ظاهر شود. نگاهی منصفانه به بازی رای به برتری بازی منطقی تیم داوود مهابادی می دهد. تیمی که در همه نقاط زمین می دانست چه می خواهد و براساس همین خواستن گام برمی داشت. شاگردان خرمزی هیچگاه به بازی سرعت ندادند و گویا تحت تاثیر جو روزهای اخیر بوشهر خود را صعود کرده می دانستند. آرایش ظاهری برخی بازیکنان این تیم نشان می داد که آنها بیش از آن که به حریف توجه کنند به « خود» توجه کرده اند! تساوی کار را به بازی برگشت کشاند با این توضیح که حالا شانس تیم گهر بیشتر است.

شرح گل:(یک بر صفر- ایرانجوان) ضربه پنالتی را چاهکوتاه زاده بر خلاف جهت حرکت شاملو به گل تبدیل کرد.

(یک بر یک-گهر) روی یک کرنر از سمت راست دروازه ایرانجوان توپ ارسال شد. در یک رفت و برگشت غلامین صاحب توپ گردید و با ضربه ای دقیق طاق دروازه را فرو ریخت.

ستاره:رضا جلالی(گهر) در خط دفاعی تیمش یک رهبر تمام عیار بود. البته از بازی خوب صادق کرمی هم نمی توان گذشت.

اتفاق ویژه: موقشنگ ها؛ آرایش موهای دوبازیکن خارجی ایرانجوان منحصر به فرد بود. موهایی که به قول عادل فردوسی پور حسابی منشوری بودند.

گردآوری: گروه ورزش گــهــر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي