ایده های برای زیبا شدن بالکن کوچک خانه شما

تاريخ : 7 اسفند

ایده های برای زیبا شدن بالکن کوچک خانه شما

 

ایده های برای زیبا شدن بالکن کوچک خانه شما, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

 

در این روزهای پر هیاهوی نزدیک به نوروز که مشغول تغییر دکوراسیون داخلی منزلتان هستید بهتر است فکری هم برای بالکن منزلتان بکنید.

تزئین بالکن ها همانند انتخاب متریال درست و هماهنگ برای نما می تواند بر زیبایی بصری ساختمان شما تاثیر گذار باشد. در این روزهای پر هیاهوی نزدیک به نوروز که مشغول تغییر دکوراسیون داخلی منزلتان هستید بهتر است فکری هم برای بالکن منزلتان بکنید. بالکن ها می توانند معرف اتفاقاتی باشد که در روزهای بهاری قرار است در خانه تان رخ دهد. فرقی نمی کند بالکن خانه شما کوچک باشد یا بزرگ ما برای هر دو نوع این بالکن ها ایده هایی داریم. پس ما را همراهی کنید تا به شما بگوید برای داشتن یک بالکن بهاری به چه چیزهایی احتیاج دارید.

 

تزئین بالکن ها

 

استفاده از تک صندلیهای چوبی می تواند فضایی را برای آرامش گرفتن شما محیا کند. فضایی که از دریچه آن بتوانید به منظره ی بهاری بیرون نگاه کنید و از هوای مطبوع بهاری لذت ببرید. برای تزئین این صندلی ها هم می توانید از کوسن ها و رویه های پارچه ای با طرح ها و رنگ های شاد استفاده کنید و اطراف صندلی را پر کنید از گلدان های بهاری.

 

استفاده از شومینه برای طراحی بالکن ها

 

اگر بالکن های بزرگی دارید علاوه بر صندلی می توانید از شومینه های سیار هم در بالکن های خود استفاده کنید. این شومینه ها قابلیت جابه جایی دارند و شما می توانید از آن ها را در هر گوشه ای از بالکن ها که خواستید استفاده کنید.

 

تزئین دیوار های بالکن ها با استفاده از گلدان

 

دیوار های بالکن خود را فراموش نکنید. وقتی تصمیم میگیرید دکوراسیون داخلی منزل خود را تغییر دهید قطعا دیوار ها برایتان در اولویت هستند ، سعی می کنید با رنگ زدن یا استفاده از کاغذ دیواری در آن ها تغییر ایجاد کنید. پس چرا وقتی این قدر به دیوارهای داخلی اهمیت می دهید از دیوار بالکن خود غافل هستید. برای تزئین دیوار های بالکن می توانید از تعدادی از گلدان های تان استفاده کنید. از همسرتان بخواهید تا بست های فلزی را برایتان روی دیوار نصب کند و بعد از آن گلدان هایتان از این بست ها آویزان کنید. می توانید از رنگ های شاد برای گلدان هایتان استفاده کنید تا رنگ و بوی بهاری بیشتری به خود بگیرند.

 

استفاده از رنگ بنفش در دکوراسیون بالکن  

 

می توانید رنگ کف بالکن خود را نیز با مبلمان به کار رفته در آن هماهنگ کنید. حتی می توانید جنس کف پوش بالکن خود را نیز تغییر دهید. رنگ گلدان ها ، کف ، رویه صندلی ها و حتی کوسن ها را از یک پالت رنگی انتخاب کنید و گل ها را به گونه ای انتخاب کنید تا رنگ آن ها مکمل رنگ گلدان باشد. این کار طراوت بسیاری را به بالکن شما می بخشد.

 

استفاده از گلدان سفید روی دیوار طوسی

 

شما حتی می توانید نرده های بالکن خود را نیز تزئین کنید ، برای انجام این کار کافی است گشتی در فروشگاه های متخصص در این زمینه بزنید و گلدان های خلاقانه ای که به منظور طراحی شده اند را بررسی کنید و تعدادی از آن ها را خریداری کنید و در طراحی دکوراسیون بالکن خود از آن ها استفاده کنید. بهتر است گلدان ها با رنگ نرده ها هماهنگ باشند.

 

آویز های رنگارنگ برای نرده ها

 

این هم نمونه ی دیگری از گلدان های خلاقانه که به منظور تزئین نرده ها استفاده می شوند. ما پیشنهاد می کنیم که گلدان ها را رنگارنگ انتخاب کنید و مطابق با رنگ گلدان ها ، رنگ نرده را نیز تغییر دهید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي