اگر این برنامه ها را نصب کنید اینستاگرام تان هک می شود

در ادامه برنامه ها و نرم افزارهایی را که اگر بر روی گوشی یا تبلتتان نصب کنید اینستاگرام تان هم می شود را معرفی می کنیم.

اگر این برنامه ها را نصب کنید اینستاگرام تان هک می شود

به موازات ورود اپلیکیشن اینستاگرام ، اپلیکیشن های جانبی روز به روز جای خودشان را در گول پلی باز کردند، اپلیکیشن هایی که با وعده های عجیب و غریب مخاطب را جذب کرده و در بیشتر مواقع حساب های کاربری این افراد را مورد سواستفاده قرار می دهند.

یعنی تنها کافیست موتورهای جستجو را به راه بیندازید و کلمه اپلیکیشن اینستاگرام را جستجو کنید تا با سیل لینک های مشابه مواجه شوید.

برای مثال با اپلیکیشن insta به فالوئرهای بیشتری دست یابید. هکرها با جذب مخاطب وی را متقاعد می کنند تا برنامه را نصب کرده و اطلاعات حساب کاربری از قبیل نام و رمز ورود را به راحتی در اختیار آنان قرار دهید.  در این شرایط حساب کاربری صفحه شما در اینستاگرام هک شده و امکان ارسال تصاویر و یا حتی تغییر رمز توسط هکرها بسیار محتمل است.

نخستین نرم افزاری که با طراحی هکرها وارد بازار دانلود شد “InstaAgent” نام داشت که با مدعی بود با نصب این اپلیکیشن مخاطب قادر خواهد بود از اسامی تمامی بازدیدکنندگان مطلع شود. در این اپلیکیشن پس از نصب از کاربر نام کاربری و رمز عبور خواسته می شد که پس از انجام مراحل شخص به صفحه خود ارجاع داده می شد و عملا هیچگونه عملکردی برای مخاطب به همراه نداشت.

به همین دلیل مدیر طراح شرکت اینستاگرام، با پرده برداری از این ترفند هکرها تاکیید کرد؛ هرگز از برنامه های جانبی که با تبلیغاتی جذاب سراغ شما می آیند استقبال نکنید و اگر برنامه هایی مشابه InstaAgent را نصب کرده اید، پس از حذف برنامه سریعا اقدام به تعویض رمز عبور خود کنید.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه