اکران فیلم محمد رسول الله از فردا 5 شهریور 94

بالاخره بعد از مدت ها انتظار فیلم محمد رسول الله به اکران درآمد. این فیلم فردا ۵ شهریور ۹۴ به نمایش در خواهد آمد.

اکران فیلم محمد رسول الله از فردا 5 شهریور 94, پورتال خبری فرهنگی گهر

سخنگوی شواری صنفی نمایش گفت: مشکلات جزئی فنی برای فیلم محمد رسول الله (ص) پیش آمده است و این فیلم از فردا صبح در سینماهای سراسر کشور اکران می شود.

غلامرضا فرجی درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی محمد رسول الله (ص) افزود: قرار بود از امروز صبح سینماهای سراسر کشور میزبان فیلم محمد رسول الله (ص) باشند و برای این کار تمام سینماها آماده شده بودند اما به دلیل مشکلات فنی این کار اتفاق نیفتاد، البته این مشکلات فنی جزئی و قابل رفع است و ان شالله از فردا صبح این فیلم در سینماهای سراسر کشور به طور همزمان اکران می شود.

وی گفت: اولین سانس سینمایی ۱۱ صبح سینما آزادی است و به نوعی افتتاحیه این فیلم سینمایی به حساب می آید، هیچ جای نگرانی نیست و از پنجشنبه صبح علاقه مندان به فیلم محمد رسول الله (ص) می توانند این فیلم را در سینماهای سراسر کشور تماشا کنند.

سخنگوی شواری صنفی نمایش افزود: کسانی که بلیط فیلم را پیش خرید کرده اند، شماره تلفن همراه خود را نزد سینماداران گذاشته اند و سینماداران در روزهای متفاوت با آن ها تماس می گیرند و روزی را که می توانند برای تماشای فیلم به سینما بروند به آن ها اعلام می کنند.

فرجی تاکید کرد: افرادی که بلیط امروز را پیش خرید کرده اند روز خاصی به منظور مشاهده فیلم برای آن ها مشخص نشده است، بلکه طبق هماهنگی ها با آن ها تماس گرفته می شود.

۴۰ سینما در تهران و سینماهای قدس، سپاهان و ساحل در اصفهان، تربیت و ونوس در قم، هویزه، سیمرغ، پیروزی، آفریقا و قدس در خراسان، ۲۲ بهمن، سفیدرود و میرزا کوچک خان در گیلان، حلال و گل سرخ در بندر انزلی، ساحل آفریقا، هلال، قدس و نخل در خوزستان و هجرت و ساویز در البرز و همچنین شهرستان‌های شیراز،‌ خرمشهر، بندر انزلی، آستارا، لاهیجان، آمل، بابل، بابلسر، چالوس، تنکابن، گناباد، بیرجند، سبزوار، شهر کرد، کاشان، فولاد شهر و شاهین شهرآماده نمایش این فیلم هستند.

عوامل اصلی فیلم محمد رسول الله (ص) در راه کانادا هستند و قرار است فردا در جشنواره مونترال از این فیلم رونمایی شود.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي