اپل در حال کار برروی یک فبلت 6 اینچی است!

از بعد درگذشت استیو جابز، اپل از بند محدودیت‌ها رهایی یافته و با عرضه چندین نوع تبلت و احتمالا آی‌فون، قرار است محصولات این کمپانی در مدل‌های گوناگون‌تری عرضه شوند.  یک گزارش جدید از وال استریت ژورنال، جزئیات بیش‌تر از چیزی را می‌گوید که پس از مرگ استیو جابز، احتمال وقوع انجام آن داده می‌شد؛ اپل برروی یک فبلت iPhablet سخت مشغول به کار شده است اما قبلا هیچ مهر تاییدی بر این خبر احتمالی از سوی خبرگزاری‌ها، زده نشده بود.

اپل در حال کار برروی یک فبلت 6 اینچی است!

فبلت جدید اپل قرار نیست در مراسم خبری 10 سپتامبر حضور داشته باشد اما خبر تازه وال استریت ژورنال، اطلاعات جدیدی را از سایز صفحه نمایش آن بیان می‌کند. برطبق این گزارش، اپل در حال آزمایش فبلت‌هایی مختلفی در بازه 4.8 تا 6 اینچی است. البته یک دیوایس 4.8 اینچی هیچ‌گاه نمی‌تواند فبلت باشد اما احتمالا اپل برای یک آی‌فون عظیم‌تر، تعریف و لقب دیگری برخواهد گزید. بزرگ‌ترین آی‌فون تا به این لحظه، نسل پنجم آن است که اندازه صفحه نمایش آن، به 4.0 اینچ محدود شده است.

مجموعه فبلت‌ها در حال حاضر از 5.5 اینچی شروع شده و تا 6.3 اینچی ادامه ‌می‌یابد پس واضح است احتمالا اپل یک سایز جدید را در این مجموعه، خواهند گنجاند. اکنون بازار فبلت‌ها شاهد محصولات جدید و بسیار خوبی هستند اگرچه فعلا فبلت نوت سامسونگ بر این بازار، یکه تازی می‎کند. هیچ اشاره‌ای به زمان عرضه فبلت اپل با نام احتمالی iPhablet نشده است اما با توجه به این‌که هنوز اپل نمی‌داند برای فبلت جدیدش چه اندازه‌ای انتخاب کند، احتمالا به این زودی‌ها نباید شاهد معرفی و عرضه فبلت جدید اپل باشیم!

به نظر شما کدام اندازه برای فبلت اپل، مناسب‌تر به نظر می‌رسد؟! فبلت جدید اپل چه نوآوری‌هایی دارد که اپل سعی دارد به سوی این بازار، قدم بردارد؟!

 

 منبع: itresan.ir
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه