ايرج قادري ممنوع‌الملاقات شد

تاريخ : 10 اردیبهشت

ايرج قادري ممنوع‌الملاقات شد, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

 

 

 

 

 

 

 

تنها کسی که در تمام این سال‌ها در کنار ایرج قادری حضور داشته و تمام تلاش خود را برای سلامتی وی انجام داده، همسرش تهمینه اطمینان مقدم است. این زن که این روزها هم تمام اوقات خودش را در بیمارستان در کنار همسرش می‌گذراند آن قدر از دست برخی اظهارنظرات عجیب و غریب مرتبط با وضعیت ایرج قادری ناراحت بود که به سختی حاضر شد درباره اوضاع همسرش توضیحاتی کوتاه بدهد.

به گزارش شبكه ايران این بانو در بخشی از گفته‌های خود با انتقاد از مسوولانی که ادعا کرده‌اند هزینه‌های درمان ایرج قادری را هر چقدر هم که باشد پرداخت می‌کنند، گفت: «آن قدر پس انداز داریم که نیازمند کمک کسی نباشیم. آنهایی که ادعای کمک به ایرج قادری را دارند اگر می‌خواستند زودتر از اینها و در طی این چهار سالی که ایرج با سرطان دست و پنجه نرم می کند، به ما کمک می‌کردند.»

همسر ایرج قادری با اشاره به اینکه برای تامین هزینه‌های ایرج قادری سقف گذاشته شده، گفت: «ببینید باز هم می‌گویم من و ایرج آن قدر اندوخته داریم که نیازمند به کمک کسی نباشیم ولی واقعا باعث تعجب است که آقایان مسوول برای کمک به یک بیمار سرطانی یک سقف مالی ۵ تا ۱۰ میلیونی گذاشته‌اند. انگار آقایان خبر از هزینه‌های کمرشکن بیماران سرطانی ندارند.»

اطمینان مقدم ادامه داد: «در تمام مدتی که ایرج با بیماری سرطان دست به گریبان است او را روی سرم گذاشته‌ام و حتی نگذاشته‌ام بسیاری از نزدیکان مشکل او را بفهمند. باز هم کنارش هستم و تا آخرین لحظه خدمتش را می‌کنم. از آنها که ادعای کمک دارند هم می‌خواهم به فکر هزاران هزار بیمار سرطانی دیگری باشند که در جامعه ما وجود دارند.»

اين در حالي است كه از هفته گذشته پزشكان ملاقات كارگردان قديمي سينماي ايران را ممنوع كردند.

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر گــهــر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي