اولین مصاحبه حبیب خواننده بعد از بازگشت به ایران

تاريخ : 28 شهریور

در این مطلب قصد داریم اولین مصاحبه حبیب خواننده بعد از بازگشت به ایران را برای شما عزیزان منتشر کنیم. با ما همراه باشید.

اولین مصاحبه حبیب خواننده بعد از بازگشت به ایران, پورتال خبری فرهنگی گهر

حبیب محبیان شش سالی است که به ایران بازگشته است در این مدت بارها مجلات ایرانی خواسته اند با او مصاحبه کنند اما تمام تلاش ها به شکست انجامیده و هیچ کس موفق نشده این خواننده سابقا لس انجلسی را به حرف بیاورد و اینکه چه شد برگشت و در این سالها چه کرده است .

 حبیب محبیان شش سالی است  که به ایران بازگشته است در این مدت  بارها مجلات ایرانی خواسته اند با او مصاحبه کنند اما تمام تلاش ها به شکست انجامیده و هیچ کس موفق نشده این خواننده سابق لس انجلسی را به حرف بیاورد و اینکه چه شد برگشت و در این سالها چه کرده است . مجله ایده آل در شماره جدید خود به سراغ حبیب رفته است که می توانید در ادامه بخش هایی از این مصاحبه جذاب و افشاگرانه را بخوانید.

همین که می دانم همسرم کنارم هست و فرزندم ادامه تحصیل می دهد برایم کافی است. همین که همسرم از حضور در اینجا راضی است خوشحالم . البته من هم تحت فشار هستم ولی نمی توانم همسرم را به خاطر خودم فدا کنم. تا هر زمانی که او بخواهد ایران می مانم. با اینکه از نظر کاری به مشکل برخوردم اما مسائل خانوادگی برایم در اولویت است.  البته فکر می کنم برخی از دوستان از حضور من به عنوان یک پیشکسوت وحشت زده شده اند. در ابتدای ورودم به ایران دیدار کوتاهی با آقای احمدی نژاد در دفترشان داشتم. دوستی که به دولت وقت نزدیک بود نامه ای از طرف من  تنظیم کرد و پیش آقای احمدی نژاد برد . بلافاصله آقای احمدی نژاد نامه را  امضا کردند و به ارشاد رسید و سه روزه مجوز گرفتم بعد از آن  یک شخصی که مایل به سرمایه گذاری بود من را برد پیش آقای مشایی. به چه دلیلی نمی دانم؟ ایشان هم گفتند اینجا وطن شما است اگر برگردید خوشحال می شویم. برخوردشان خیلی خوب بود. وقتی فهمیدند تا سال ۶۲ ایران بودم برایشان جالب بود.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي