اولین اظهارات مهناز افشار درباره پرونده همسرش

مهناز افشار بازیگر سرشناس سینما ، در رابطه با اتهامات پرونده همسرش برای اولین بار واکنش نشان داد.

اولین اظهارات مهناز افشار درباره پرونده همسرش, پورتال خبری فرهنگی گهر

مدتی پیش مهناز افشار در یک نشست خبری ، اظهارات خود را در رابطه با وارد کردن شیر خشک فاسد همسرش «یاسین رامین» اینگونه بیان کرذ:

من هیچ فراری از موضوعی که درباره همسرم مطرح می شود نکرده ام، چون این که مطرح می کنند شیرخشک فاسد وارد کرده و باعث کشته شدن بچه ها شده، جنایتی نیست که بتوان از کنار آن گذشت، همسر من هفت ماه بابت پرونده ای که برایش تشکیل شده به زندان رفته و پرونده او هنوز باز است و با این فضاهایی که علیه او درست شده بعید نیست محکوم هم بشود ولی اجازه بدهید محکوم بشود بعد ببینید به چه چیزی محکوم شده.

وی تاکید کرد:

من یک مادرم، یک انسانم، و این موضوع که درباره پرونده همسرم مطرح شده برای من قطعا مهم است چون حتما به این فکر می کنم که فرزندم را با چه پولی بزرگ می کنم.

فرض بگیریم که من استقلال مالی داشته باشم و از درآمد همسرم ارتزاق نکنم، اما به هر حال باید بدانم همسرم چه انسانی است. مطمئن باشید من هم به اندازه شما پیگیر این موضوع هستم چون وقتی در حال انجام یک فعالیت اجتماعی هستم، پیگیری این موضوع هم جزو فعالیت های من محسوب می شود.مطمئن باشید من در کنار شما و حتی جلوتر از شما نگران و دغدغه مند این موضوع خواهم بود.

اتهامات همسر مهناز افشار

مهناز افشار اذعان نمود

من معتقدم سکوت هیچ کمکی به ما نمی کند و از تمام افرادی که موضوع شیرخشک ها را مطرح کردند ممنونم، چون این موضوع باید مورد رسیدگی قرار بگیرد، اما مساله اینجاست که اگر هم چنین موضوعی صحت داشته باشد، این یک موضوع صرفا شخصی است؟ عده ای می گویند یاسین رامین سال ها پیش شیرخشک فاسد از طریق هلال احمر وارد کرده و باعث مرگ و کور شدن بعضی نوزادها شده، یعنی یاسین از کشور آلمان شیرخشک فاسد خریده، فروخته به هلال احمر و هلال احمر وارد کرده و از وزارت بهداشت مجوز گرفته و از گمرک ترخیص کرده و شرکت های پخش کننده آن را پخش کردند و خانواده ها خریداری کردند و بچه ها مسموم شدند.

اولین اظهارات مهناز افشار درباره پرونده همسرش, پورتال خبری فرهنگی گهر

عکس عقد مهناز افشار و همسرش «یاسین رامین»

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي