اولتیماتوم دوباره به بانوان والیبالیست لیگ برتری

مسئولان سازمان لیگ فدراسیون والیبال با توجه به شرایط موجود در اجرای مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان برای دومین بار مهلت ارئه مدارک تیمهای متقاضی را تمدید کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، طبق تصمیم سازمان لیگ فدراسیون والیبال مهلت ثبت نام و ارائه مدارک تیمها برای حضور در مسابقات لیگ برتر والیبال تا روز شنبه چهارم آبان ماه امسال تمدید شود.

پیش از این قرار بود اگر تعداد تیمهایی که مدارک خود را برای حضور در مسابقات لیگ برتر انصراف دادند و تعداد تیمها از 10 تیم حاضر در مراسم قرعه کشی کاسته شود سازمان لیگ به طور مجدد اقدام به برگزاری قرعه کشی با تعداد تیمهای جدید کند اما ظواهر امر حاکی از آن است که نام تیمها و جایگاه آنها در صورت انصراف تیمی تغییر خواهد کرد.

طبق تصمیم جدید مسئولان فدراسیون والیبال، اگر باشگاهی از حضور در مسابقات لیگ انصراف دهد بازیکنان آن به عنوان بازیکن آزاد معرفی خواهند شد و می توانند با دیگر باشگاههای متقاضی وارد مذاکره شده و قرارداد ببندند.

با توجه به مسائل موجود در والیبال بانوان در سطح باشگاهی از جمله تعداد کم حامیان مالی فدراسیونیها این اجازه را به تیمهای حاضر در لیگ برتر دادند که ترکیب تیم خود را با 20 بازیکن بسته و در هر بازی نام 12 والیبالیست را به برگزار کنندگان معرفی کنند.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند