اهمیت داشتن پیروزی برای مورینیو

اهمیت داشتن پیروزی برای مورینیو

سرمربي چلسي پس از پيروزي برابر ليورپول با اعلام اين که خيلي‌ها انتظار داشتند با پنج گل برابر ليورپول شکست بخوريم مي‌گويد فقط پيروزي براي او اهميت دارد.

اهمیت داشتن پیروزی برای مورینیو

چلسي روز گذشته (يکشنبه) موفق شد در ديداري حساس با دو گل ليورپول را شکست دهد.

ژوزه مورينيو، سرمربي چلسي پس از برتري تيمش برابر ليورپول در نشست خبري، گفت: ما سه امتيا‌ز اين ديدار را کسب کرديم، اما اين سه امتيا‌ز هيچ معنا و مفهومي براي ما ندارد، زيرا ما مدعي قهرماني نيستيم و فقط توانسته‌ايم سهميه ليگ قهرمانان اروپا را کسب کنيم. جام قهرماني فقط به يک تيم مي‌رسد که يا ليورپول است يا منچسترسيتي.

سرمربي چلسي درباره انتقاد به شيوه بازي او در بازي با ليورپول گفت: براي من فقط پيروزي اهميت دارد. شايسته برد بوديم و در اين‌باره شکي نيست. به همين سادگي.

آقاي “خاص” ادامه داد: گل نخست را در بهترين زمان ممکن به ثمر رسانديم. وقتي توانستيم از حريف پيش بيفتيم به رختکن رفتيم و توانستم با بازيکنانم صحبت کنم. من تيم خيلي خوبي در اين ديدار داشتم اما فراموش نکنيد که ليورپول تيم قدرتمندي است که مهاجمان بزرگي دارد و توانسته گل‌هاي زيادي به ثمر برساند، اما آنها نتوانستند برابر ما دست به کار مهمي بزنند. اکنون مي‌توانيم سرمان را بالا بگيريم و بگوييم که در هر بازي رفت و برگشت ليورپول و منچسترسيتي را برده‌ايم. اگر ليورپول قهرمان شود هر دو بازي را از آنها برده‌ايم و اگر منچسترسيتي قهرمان شود نيز همين طور.

چلسي در بازي برابر ليورپول به هفت بازيکن اصلي خود استراحت داد تا براي بازي حساس چهارشنبه شب برابر آتلتيکو مادريد استراحت کنند. ژوزه مورينيو در ادامه گفت: خيلي‌ها انتظار داشتند که ما به آنفيلد بياييم و با چهار – پنج گل شکست بخوريم. درست مانند خيلي از تيم‌هايي که به اين ورزشگاه آمدند و شکست‌هاي سنگيني را متحمل شدند. همه مي‌دانند تمرکز تيم من روي بازي چهارشنبه شب با آتلتيکومادريد است و هيچ کس از من انتظار نداشت بتوانيم اين نتيجه‌ خوب را برابر ليورپول به دست آوريم. اکنون بازي با ليورپول را در پيش‌رو داريم که حساس‌ترين بازي فصل ماست. بازي در مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا آن هم در ورزشگاه استمفوردبريج اتفاق بزرگي است.

منبع : varzesh3.com

 

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه