انصاری فرد همبازی حقیقی می شود؟

کریم انصاری فرد از رابین کازان پیشنهاد دارد. طبق شنیده ها مسئولان تیم روسیه ای برای دومین بار برای جذب او اقدام کرده اند. رابین کازانی ها برای فصل جدید، با فروش دو بازیکن از ازبکستان و ترکمنستان، در فهرست خود برای جذب بازیکن غیراروپایی جا باز کرده اند.

آنها در خط حمله، پس از رفتن نلسون والدز به والنسیا، گزینه های زیادی ندارند و اوبافمی مارتینز و سالامون روندون (بازیکن ونزوئلایی سابق مالاگا) تنها بازیکنشان هستند. در بین ستارگانی که این فصل جذب پرسپولیس شدند، کریم انصاری فرد سخت تر و گرانتر از سایرین جذب شد و تعجبی ندارد وقتی طی 6 هفته فقط یک گل کم و بیش تصادفی بزند، موج انتقادات از او و مدیریت باشگاه بیشتر باشد.

انصاری فرد همبازی حقیقی می شود؟

در یک سال اخیر شایعاتی وجود داشته که انصاری فرد از اورتون، بلک برن، دورتموند، استوابوخارست و رابین کازان پیشنهاداتی داشته که او تنها دعوتنامه رابین کازان را نشان داده است. پیشنهادی که شنیده می شود دوباره جدی شده است.

فصل قبل، ترانسفر علیرضا حقیقی به رابین کازان، بخش قابل توجهی از مشکلات مالی پرسپولیس را حل کرد. حالا اصلا بعید نیست کریم انصاری فرد و مبلغ قراردادی که افشا نمی شود دوباره مشکلات رویانیان را کم کند.

 

 

گردآوری: گروه ورزش گهر

 

 

منبع: تماشا

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه