انتقام سخت هلند از اسپانیا,قهرمان جهان نابود شد

دسته بندي : ⚽ ورزش,اخبار ورزشی
تاريخ : 24 خرداد

انتقام سخت هلند از اسپانیا,قهرمان جهان نابود شد

اسپانیا، قهرمان جام جهانی ۲۰۱۰، در اولین بازی خود در جام جهانی ۲۰۱۴ به شدت تحقیر شد.

اسپانیا كه مدعی قهرمانی جام جهانی است، در اولین مسابقه‌اش در جام جهانی برزیل شكست سنگینی را متحمل شد. این تیم با تمام ستاره‌هایی كه دارد، مقابل هلند شكستی تلخ را تجربه كرد تا یكی از سنگین‌ترین شكست‌های تاریخ این تیم رقم بخورد. اسپانیا در فینال جام جهانی ۲۰۱۰ همین هلند را شكست داده و قهرمان شده بود. حتی در این مسابقه هم توانست در دقیقه ۲۷ توسط ژابی آلونسو از روی نقطه پنالتی به گل اول مسابقه برسد. اما هلند با گلی كه خورد ناامید نشد. آن‌ها تا پایان بازی ۵ بار دروازه اسپانیا را باز كردند تا ثابت كنند حتی اسپانیا هم می‌تواند بازی برده را به بدترین شكل ببازد.

انتقام سخت هلند از اسپانیا,قهرمان جهان نابود شد, پورتال خبری فرهنگی گهر

فان پرسی در دقایق ۴۴ و ۷۲، آرین روبن در دقایق ۵۳ و ۸۰ و استفان دیوریچ در دقیقه ۶۴ زننده گل‌های هلند بودند. هلندی‌ها در حالی این برد را به دست آوردند كه ایكر كاسیاس، كاپیتان اسپانیا و یكی از باتجربه‌ترین بازیكنان حال حاضر فوتبال جهان در این نتیجه بی تاثیر نبود. او چند اشتباه در این مسابقه داشت كه یكی از بدترین آن‌ها زمانی بود كه نتوانست توپ را استپ كند و توپ مقابل فان پرسی قرار گرفت تا او دومین گلش را بزند. البته كاسیاس اگر درون دروازه اسپانیا نبود ممكن بود این تیم گل ششم را هم بخورد چراكه او در دقایق پایانی چند عكس العمل بسیار خوب هم داشت.

این مسابقه تا به اینجای جام جهانی پرگل‌ترین بازی این جام بوده است.

همچنین  مسئولان برگزاری مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۱۴۱ برزیل، رابین فن پرسی را به عنوان بهترین بازیکن دیدار تیم‌های فوتبال هلند و اسپانیا انتخاب کردند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید
گـهـر در شبکه هاي اجتماعي