انتقاد شدید فرزاد حسنی از اجرای مهران مدیری

تاريخ : 25 بهمن

انتقاد شدید فرزاد حسنی از اجرای مهران مدیری

 

انتقاد شدید فرزاد حسنی از اجرای مهران مدیری, پورتال خبری فرهنگی گهر

مهران مدیری بازیگر شناخته شده کشورمان اجرای بخش مهمی از اختتامیه جشنواره فیلم فجر امسال را بر عهده داشت. فرزاد حسنی اما در هنگام اجرای مهران مدیری بارها از او بابت اجرایش و این که اجرای خوبی نداشته انتقاد کرد. انتقادهای فرزاد حسنی البته با ادامه اجرای مهران مدیری ادامه دار بود. حسنی در اوج انتقادات خود گفت: انگار مهران مدیری را با زور به این مراسم آورده اند و انگار او به زور می خواهد بامزه باشد!

حسنی حتی در هنگامی که مهران مدیری مشغول هم آوازی با علی زند وکیلی بود نیز از نوع کار او انتقاد کرد و گفت: وقتی مدیری شعر را بلد نیست نباید با زند وکیلی آوازخوانی کند. فرزاد حسنی همچنین بارها این جمله را گفت که مهران مدیری امشب هیچ کار خاصی انجام نداد و حاضران در مراسم صرفا به خاطر مهران مدیری بودنش از حرفها و کارهایش می خندند!

این برنامه به صورت مستقیم از رادیو سراسری با اجرای فرزاد حسنی روی آنتن رفت. گفتنی است فرزاد حسنی در حالی با شور و حرارت برگزیدگان را معرفی می کرد و مثلا در هنگام معرفی بهترین بازیگر زن شنوندگان را به صبر و تحمل فرامی خواند که سایت جشنواره در اشتباهی جالب از میانه برنامه اسامی برندگان را بر روی خروجی خود قرار داده بود و بسیاری از خبرنگاران و اهالی رسانه و مردم از نتایج قبل از اعلام در رادیو باخبر بودند!

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي