انتخاب لباس عروس و نکاتی مهم در مورد آن

تاريخ : 23 آذر

در این بخش مطلب جدیدی برای شما عزیزان تهیه و تنظیم کرده ایم که دعوت می کنیم تا پایان ما را همراهی کنید.

عنوان مطلب جدیدی که در این قسمت از سایت گهر به آن می پردازیم:

انتخاب لباس عروس و نکاتی مهم در مورد آن

انتخاب لباس عروس و نکاتی مهم در مورد آن, پورتال خبری فرهنگی گهر

نکاتی مهم در انتخاب لباس عروس

بسیاری از عروس خانم ها در انتخاب لباس وسواس و استرس خاصی دارند و نگران هستند که لباسی که به تن می کنند مناسب آن ها هست یا خیر. البته باید به این نکته توجه کرد که لباس عروس در هر مدلی خود به خود جذابیت خود را دارد و نگرانی در این مورد بی مورد است. در مطلب زیر ۹ نکته ضروری برای انتخاب لباس عروس خواهیم گفت.

 

۱) اولین توصیه ای به شما می شود این است که هنگام پرو لباس تان حتما کفش خود را به همراه داشته باشید زیرا قد دامن بستگی به پاشنه کفش تان دارد.

 

۲) خانم هایی که قد بلندی دارند بهتر است از لباس هایی که کارهای عمودی دارند و یا یقه ایستاده و آستین بلند هستند، بپرهیزند. خانم های قد کوتاه نیز بهتر است که از لباس عروس با دامن بزرگ بپرهیزند زیرا این مدل، قد را کوتاه تر نشان می دهد.

 

۳) در بین مدل های لباس عروس مدل پرنسسی طرفداران زیادی دارد اما توجه کنید که این مدل لباس برای خانم های قد بلند مناسب می باشد و به دلیل این که دامن این مدل خیلی پف دار است قد را کوتاه تر نشان می دهد.

 

۴) برای انتخاب لباس عروس مناسب تنها از روی ژورنال ها اکتفا نکنید و به نوع اندام خودتان توجه داشته باشید. بهتر است لباس را با توجه به نقاط ضعف و قوت اندام تان انتخاب کنید که در این زمینه یک خیاط ماهر می تواند به شما کمک کند.

 

۵) در ذهن همه ما لباس عروس بیشتر به رنگ سفید بوده است اما رنگ های کرم، نباتی و یا بژ نیز از رنگ هایی است که بعضی از افراد می پسندند. اگر به دنبال متفاوت بودن هستید این رنگ ها را نیز روی پوست تان امتحان کنید.

 

۶) یکی از جذابیت های لباس عروس دنباله آن می باشد. اگر جشن خود را در فصل های بارانی و یا برفی برگزار می کنید از لباس هایی استفاده کنید که دنباله آن جدا می شود، در این صورت شما مجبور نیستید که با دنباله کثیف وارد سالن شوید.

 

۷) خانم هایی که اندام پری دارند بهتر است از لباس هایی با یقه دکلته قلبی شکل و با وجود برش هایی نامتقارن در کمر استفاده کنند.

 

۸) خانم هایی که شانه های پهن و کمر باریکی دارند بهتر است از لباس هایی با یقه هفت بدون داشتن آستین و دامنی با طرح های شلوغ استفاده کنند.

 

۹) خانم هایی که اندامی باریک و لاغر دارند در انتخاب مدل لباس محدود نیستند و همه ی مدل ها برای آن ها مناسب است اما بهتر است لباسی را انتخاب کنند که زیبایی اندامشان را نشان دهد. برای این افراد لباس عروس مدل ماهی را توصیه می کنیم. در این مدل لباس کاملا تنگ است و از زانوها به پایین شبیه دم ماهی می شود.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي