امیریل ارجمند به دنبال اسپانسر برای آلبوم جدیدش

این مطلب از سایت گهر اختصاص دارد به : امیریل ارجمند به دنبال اسپانسر برای آلبوم جدیدش
از شما همراهان همیشگی گهر دعوت می کنیم همچنان گهر را همراهی کنید. پیشاپیش از همراهی شما عزیزان سپاسگزایم.

.

امیریل ارجمند به دنبال اسپانسر برای آلبوم جدیدش

.

امیریل ارجمند؛ خواننده، آهنگساز و بازیگر، در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران درخصوص وضعیت انتشار آلبوم‌های جدید خود گفت: “شب‌های ترانه 1 و 2” عنوان دو آلبوم جدیدم است که پس از ماه مبارک رمضان آنها را منتشر خواهم کرد. در حال حاضر مجوزهای لازم را از وزارت ارشاد گرفته‌ام و کار آماده انتشار است اما هنوز اسپانسری برای انتشار آلبوم‌هایم پیدا نکرده‌ام.
وی ادامه داد: اگر نتوانم به موقع برای آلبوم‌هایم اسپانسر پیدا کنم، آنها را به صورت اینترنتی در فضای مجازی منتشر خواهم کرد.
ارجمند درخصوص کم‌کاری و وسواس انتخاب کردن کارهایش بیان کرد: به عقیده من، موسیقی خوب آن است که بتواند در درون ما تاثیری عجیب بگذارد، نه بر برون ما. تاثیرات بیرونی، لحظه‌ای است.
این خواننده اظهار داشت: اصل ماندگاری؛ عمیق پیش رفتن است. به اعتقاد من؛ علت ماندگاری آثار خوانندگان قدیمی‌تر هم این است که برای انجام کار، دغدغه داشتند و با تمام وجود فکر می‌کردند و می‌ساختند.
این آهنگساز اظهار داشت: در عالم هنر برای خلق آثار هنری باید دردت بیاید. کار در وادی هنر درد دارد. برای من شهرت چندان اهمیتی ندارد، اتفاق خوب برایم مهم است.
ارجمند در پایان درخصوص تعویق در انتشار آلبومش گفت: من از ساختن لذت می‌برم. فرقی نمی‌کند ساخت یک آهنگ باشد یا ساخت یک نقش در فیلم. دغدغه‌ام نیز ساخت موسیقی فیلم است که باعث تاخیر در ساخت و انتشار آلبومم هم شده است.
گفتنی است؛ امیریل ارجمند تیتراژ ابتدایی سریال “معمای شاه” را نیز در دست دارد که از ابتدای مهرماه پخش خواهد شد. همچنین آهنگسازی فیلم “بدون مرز” را نیز انجام داده که در بخش بین‌المللی جشنواره فجر، به عنوان بهترین فیلم جشنواره شناخته شد.
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه