امیدواری شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به بازگشت هاشمی به عرصه انتخابات

ایسنا : شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با اشاره به احراز صلاحیت نشدن هاشمی رفسنجانی به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم با صدور بیانیه‌ای نسبت به بازگشت وی به عرصه انتخابات ابراز امیدواری کرد.

در این بیانیه آمده است: حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با پذیرش دعوت اقشار اصناف گروه‌ها نخبگان و احزاب کشور بارقه‌ای از امید در دل علاقه‌مندان نظام جمهوری اسلامی ایران افکند. اقبال عمومی مردم در مراجعه به ستادهای انتخاباتی ایشان شور و نشاط زایدالوصف مردم کوچه و بازار، آثار اقتصادی امید حضور ایشان در جامعه نشان از ذکاوت و قدرت اثرگذاری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مدیریت گذار در مراحل بحرانی کشور بود.

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به همراه بسیاری از دلسوزان نظام با دعوت حضوری و رسمی از ایشان خواستند تا نظام جمهوری اسلامی ایران این بار نیز از دلسوزترین سرمایه‌های خود برای تقویت ایران در عرصه داخلی و بین‌المللی بهره‌مند گردد تا با جلب اعتماد و رضایت مردم با رویکرد عقلانی در مدیریت، امید به آینده در دل مردم شریف ایران افزون گردد.

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با پاسداشت نقش‌آفرینی مردم ایران که آگاهانه و مسوولانه علی‌رغم تنگناهای موجود با شور و نشاط از حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در عرصه انتخابات استقبال نمودند، با تشکر از گذشت و شجاعت ایشان با پذیرش کاندیداتوری در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امیدوار است سازوکارهای موجود در نظام جمهوری اسلامی ایران با تایید صلاحیت ایشان موجبات بازگشت نگاه‌های امیدوار در جامعه برای بهبود شرایط کنونی را فراهم آورد.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه