الناز شاکردوست ازدواج کرد ! / عکس

الناز شاکردوست ازدواج کرد ! / عکس

مردم عادی شاید، اما بعید است خبرنگاران و دبیران روزنامه و سایت خبری معروفی که خبر نامزدی الناز شاکردوست با یک فوتبالیست را منتشر کردند، ماجراهای پس از این خبر جنجالی را فراموش کرده باشند. هر دو ستاره به شدت خبر را تکذیب کردند و کارشان با آن دو رسانه به دادگاه کشیده شد.

الناز شاکردوست ازدواج کرد ! / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

الناز شاکردوست ازدواج کرد !

چند سال بعد از آن ماجرا حالا دوباره شایعه ازدواج شاکردوست بر سر زبان ها افتاده است؛ او که حالا بی تردید اگر نگوییم محبوب ترین، دست کم یکی از پرطرفدارترین ستاره های سینمای ایران است، حضور فعالی در شبکه های اجتماعی دارد، تقریبا هفته ای نیست که طرفداران شاکردوست نتوانند از او خبری بگیرند. از ۷۱ هفته پیش که اولین عکس را در صفحه شخصی اش در اینستاگرام آپلود کرد تاکنون ۲۰۲ بار دیگر این کار را تکرار کرده است.

عکس های او تقریبا همه جزییات زندگی اش را به تصویر می کشد؛ از ملاقات با چهره هایی مانند گوهر خیراندیش، نسرین مقانلو، فرزاد حسنی، رامبد جوان و محمدرضا گلزار گرفته تا تبریک تولد خواهرش الیکا و البته شیطنت های گاه و بی گاه خودش که مثلا توله سگی را بغل می کند یا در پارک سوار بر مجسمه یک الاغ می شود. همه چیز غیر از پاسخ به سوال بزرگی که همیشه می توان از او پرسید «کی می خواهد به خانه بخت برود؟»

دقت در جزییات یکی از تازه ترین پُست های الناز شاکردوست، ممکن است ما را به پاسخ این سوال نزدیک کند؛ او یک هفته پیش عکسی از خودش در اینستاگرام منتشر کرد در حالی که سوار مجسمه یک الاغ بوده است. الاغی که یک گاری پر از گل به پشت اش بسته شده. الناز زیر این عکس نوشته بود «من و خر عزیزم بار گل به شهر می بریم.» البته همه اینها فرع داستان بودند و اصل ماجرا حلقه ایست که در دست چپ او دیده می شود، حلقه ای که حداقل در هیچ یک از عکس های قبلی این ستاره پرطرفدار دیده نمی-شود.

الناز شاکردوست ازدواج کرد ! / عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

با وجود این عکس جنجالی، کسی نمی تواند با اطمینان بگوید خبر تازه ای در راه است. او یا اطرافیانش هم واکنشی به شایعات نشان نداده اند. با این حال برخی منابع معتقدند الناز به زودی طرفدارانش را سورپرایز خواهد کرد. اشتباه نکنید، این تیتر سرکاری نیست. این خبر هم از آن خبرهایی نیست که در آن از آغاز فیلمبرداری یک فیلم سینمایی جدید پرده برداری می شود. الناز شاکردوست قرار نیست در هیچ فیلم سینمایی نقش عروس یا دختر دم بخت را بازی کند.

این بار او در زندگی شخصی نقش عروس را بازی می کند. خبر شبیه آن شایعه عجیب چند سال پیش نیست که به سرعت از سوی خانم بازیگر و آقای فوتبالیست تکذیب شد. این بار حتی دوستان صمیمی الناز هم تایید می کنند که او در آستانه ازدواج است اما آیا واقعا خبر جدی است؟

وضعیت خانوادگی الناز

الناز فرزند دوم خانواده است که یک برادر بزرگتر به نام علی و یک خواهر کوچکتر از خودش به نام الیکا دارد. البته شباهت الناز به برادرش زیاد است. این شباهت به قدریست که وقتی او و برادرش چند سال پیش روی جلد یکی از مجلات سبک زندگی رفتند همه تصور کردند شاکردوست برادر دوقلو دارد. در صفحه ویکی پدیای الناز شاکردوست نوشته شده است: «پدر او تاجر ابزارآلات صنعتی و الکترود و مادرش خانه دار است، او فارغ التحصیل تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است.»

نگاه سنتی الناز به ازدواج

الناز شاکردوست یک بار در گفت وگویی که همراه برادرش در مجله نسل امروز داشت، حرف های جالبی زده بود:

*تا حالا شایعه ای درباره خودت نشنیده ای؟

من جزو بی حاشیه ترین بازیگران بوده ام. شایعه ای هم که نشنیده ام شما شنیده اید؟

*مثلا بحث ازدواج، تا به حال چند بار به واسطه مطبوعات ازدواج کرده ای؟

هیچ بار.

*معیارت برای ازدواج چیست؟

نگاه من به ازدواج نگاه متفاوتی است؛ ازدواج یکی از سخت ترین قسمت های زندگی است که سرنوشت تو را می سازد.

تمام شایعات دروغین ازدواج

در چند سال گذشته تصاویر مختلفی از الناز شاکردوست در شبکه های اجتماعی منتشر می شد که ادعا شده بود خانم بازیگر کنار همسرش ایستاده است. البته بیشتر آنها تصاویر الناز کنار برادرش علی بود و بعضی دیگر هم عکس هایی بود که مردم عادی به عنوان عکس یادگاری با او گرفته بودند. اما همه آنها دروغین بود، همانطور که چند سال پیش شایعه ای منتشر شد که خانم بازیگر با آقای فوتبالیست ازدواج می کند که از سوی هر دو تکذیب شد.

در سال های گذشته هیجان کشف تصویر همسر الناز شاکردوست در اینترنت به جایی رسیده که الان با جست وجوی «الناز شاکردوست و همسرش» در گوگل بیش از ۵ میلیون و ۹۲۰ هزار لینک پیش روی شما ظاهر می شود؛ لینک هایی که همه به دروغ خبر از رونمایی از همسر خانم شاکردوست داده اند!

a

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید
گـهـر در شبکه هاي اجتماعي